عیسی زارع پور گفت: اگر بخواهند خدمات به ایران بدهند باید ضوابط کشورمان را رعایت کنند. بعید میدانم به این زودی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران فعال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه‌های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در توئیتی در واکنش به تقلب بیش هزار نفر در کنکور سال پیش نوشت: وزارت علوم پاسخ دهد چطور با وجود قطع اینترنت در کنکور تقلب گسترده شد؟
زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیۀ بازدید از نمایشگاه الکامپ، در پاسخ به انتقادات از وجود اختلالات در اینترنت ایران گفت: «همین الان اختلالِ اینترنت را به من نشان بدهید.»
رضا رشیدپور در واکنش به اظهارات زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرعت اینترنت نوشت: شب ها را استراحت بفرمایید. تسمه تایم پاره می‌کنید.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
درحالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
در حالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر بررسی عادی شدن اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، گفت: این نامه در حال بررسی است.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
زارع پور تاکید کرد: اگر کندی در پیام رسان‌های داخلی مشاهده کردید با شماره ۱۹۵ تماس بگیرید، حتما رسیدگی می‌شود.
«عیسی زارع‌پور» در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در واکنش به کاهش کیفیت و سرعت اخیر اینترنت گفت: «اختلال‌های جزئی داشتیم، اما برطرف شده است. الان می‌توانید تست کنید و خواهید دید مشکل خاصی وجود ندارد.»
وزیر ارتباطات نسبت به اقدام اخیر گوگل علیه اپلیکیشنهای بومی واکنش نشان داد و گفت: پیگیری ‌های لازم را در مراجع بین المللی به منظور احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهیم داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه منتسب به وزیرارتباطات در زمینه اعمال محدودیتهای شدید در اینترنت توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توسعه کسب و کار‌های دیجیتال را یکی از راهبرد‌های اساسی خود می‌داند، گفت: با تصویب هیات وزیران «کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» در سطح دولت تشکیل شده که تمامی اختیارات رییس جمهور و هیات وزیران را برای برداشتن موانع سر راه کسب و کار‌های دیجیتال دارد.
وزیر ارتباطات در واکنش به اخبار مبنی بر استارلینک گفت: اگر هر اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای بر اساس قواعد بین‌المللی و قواعد جمهوری اسلامی عمل کند، استقبال هم می‌کنیم.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به شایعه فیلترینگ همیشگی اینستاگرام بیان کرد: شورای عالی فضای مجازی در این مدت جلسه‌ای نداشته است که بخواهد درباره اینستاگرام نظری ارائه دهد. مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست.
زارع‌پور در واکنش به اظهارات دولتمردان پیشین درباره سخنان رئیس جمهور، سخنان آن‌ها را ناجوان‌مردانه دانست.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات به گفته‌های رئیس جمهور درباره مشکلات عدم توسعه زیرساخت در دولت قبل به عنوان دلیل کاهش فعلی سرعت اینترنت واکنش نشان داد.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بحث فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها باید تامین شود تا سرعت آن چند صد برابر شود، توضیح داد: وقتی تا خانه مردم فیبرنوری کشیده شود، مشترکان می‌توانند از طریق وای‌فای به تلفن همراه خود متصل و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روز‌های گذشته گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ