شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک کارشناس پیش از این اعلام کرده بود به دلیل اشتباه محاسباتی، بخشی از زمین‌های ایران پشت دیوار مانده است و حالا طالبان به استناد این دیوار، ادعای مالکیت زمین‌ها را دارد.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
در سال‌های غیبت مسعود رجوی، سران این سازمان وعده های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند. حال مهدی احمد‌ زاده کارشناس امور امنیتی و بین الملل در گفت و گو با جماران خبر مرگ رجوی را تایید کرده است.
ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته اسپانیایی، که کارشناس آاس و کادنا سر است، معتقد است گل سیتی درست بود و ادعای بی این اسپورتس را نیز رد کرد.
گل تساوی سیتی مقابل رئال در شرایطی بسیار مشکوک به ثمر رسید و به ادعای بی‌این اسپورت داور باید در این صحنه اعلام اوت می کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: بعید نیست که تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ داده باشد.
داور بازی تراکتور - ملوان در حالی به سود سرخپوشان پنالتی گرفت که دستیارانش در این تصمیم با او موافق نبودند.
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: بعید نیست که تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ داده باشد.
یک کارشناس ورزشی ادعای وزارت ورزش مبنی بر داشتن اختیار کامل در معرفی و انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاههای استقلال و پرسپولیس را رد کرد.
آلبرت بغوزیان، کارشناس اقتصادی در مورد ادعای تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اعلام این رقم به این معنی است که درآمد‌هایی که در بودجه سال قبل پیش‌بینی شده بود با هزینه‌هایی که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته بودند تنها ۳ درصد اختلاف داشته و کسری بودجه چندانی نداشته‌ایم و رشد نقدینگی هم از جانب کسری بودجه نبوده است.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
پیش از اعلام پنالتی روی رضا میرزایی، صحنه جنجالی دیگری در حوالی محوطه جریمه گل‌گهر رقم خورد.
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدیدی بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.
کارشناسان داوری آاس و ال‌چیرینگیتو معتقدند عثمان دمبله شب گذشته برابر ختافه باید در دقیقه 68 از زمین اخراج می شد.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
فواد ایزدی، کارشناس شبکه افق صداوسیما گفت: دانشجوها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
سلیمانی، کارشناس داوری گفت: کمیته انضباطی با ساپینتو مماشات کرد. حداقل محرومیت او ۳ جلسه بود.
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ