در این بخشنامه که تصویر آن در ادامه آمده است، به «جداسازی محیط بانوان در محل کار» و «عدم استفاده از مسئول دفتر زن برای مدیران مرد و برعکس» حداکثر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ تاکید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته با تدوین بخشنامه از نوع محرمانه، به آموزش و پرورش مجوز داد که ۶۳۸۲ نفر از نیرو‌های مراکز خاص را جذب نماید. بخشنامه‌ای که با شکایت یک شهروند در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن در دستور کار این مرجع عالی قضایی قرار گرفت و در نهایت به صدور رای قابل توجهی منجر شد؛ ابطال بخشنامه کذایی.
وزیر کشور در خصوص حواشی ایجاد شده در پی بخشنامه معاون سیاسی خود گفت: این مساله جزو موضوعات در دست رسیدگی ما است، امیدواریم با دوستان به یک تفاهم مناسبی برسیم و این کار را مدیریت کنیم.
علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده بین مجلس و وزارت کشور بر سر یک بخشنامه، گفت: عده‌ای دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
علیرضا سلیمی گفت: این‌که یک بخشنامه را اصلاح کنند یک موضوع است، اما اصل قصه و اصل این تفکر خطرناک است و نوعی توهین به مجلس شورای اسلامی به‌شمار می‌رود، مجلس "آقا اجازه" نیست. بعضی‌ها فکر کردند که هرچه می‌گویند مجلس شورای اسلامی باید عمل کند.
نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ خواستاربرکناری رییس ستاد انتخابات کشور شدند. همچنین استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ نماینده برگه استیضاح وحیدی را امضا کرده اند. هرچند برخی نمایندگان معتقدند بعید است یک چنین استیضاحی در مجلس عملی شود.
گمرک ایران بخشنامه کاهش حقوق گمرکی یک ردیف تعرفه به یک درصد و افزایش حقوق گمرکی ۷ ردیف تعرفه از یک درصد به چهار درصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد و با دستور و بخشنامه نمی توان مردم را وادار به مشارکت در تولید کرد.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در موضوع مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد؛ با دستور و بخشنامه برنامه ها جلو نخواهد رفت.
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
سخنگوی دولت از ابلاغ خشنامه پرداخت وام ازدواج در سال جاری خبر داد و گفت: برای هر یک از زوجین که تاریخ ازدواج آنها بعد از سال ۱۳۹۸ باشد، مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان وام ازدواج پرداخت می شود.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
یک جامعه‌شناس می‌گوید: «برای ازدواج می‌شود توصیه کرد اما نمی‌شود از طرف حکومت برای آن بخشنامه صادر کرد.»
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
بر اساس ابلاغ بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش، تعهد استخدامی یک ساله معلمان پیمانی جایگزین تعهد ۱۰ ساله شد؛ بر این اساس از این پس تعهد استخدامی صرفاً به صورت یک‌ساله اخذ و تمدید قرارداد پیمانی در هر سال برابر مقررات مربوط و تا زمان تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی- آزمایشی انجام می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک بسته آموزشی برای آبان ماه معلمان اول ابتدایی تهیه کردیم و معتقد هستیم این بسته به دلیل به روز بودن، اساس زبان آموزی را تغییر می‌دهد.
یکی از رایج‌تری عوامل بوی بد پا‌ها تعریق بیش از حد است. در اصل زمانی که پا‌های شما عرق می‌کند، به‌خصوص در فصل تابستان و مواقعی که به مدت طولانی کفش و جوراب به پا دارید، باکتری‌ها رشد کرده و بوی نامطلوبی آزاد می‌کنند.
یکی از تسهیلاتی که برای ساخت یا خرید خانه در نظر گرفته شده، اوراق مسکن (تسه) است که میزان آن متناسب با شرایط افراد (تجرد، تاهل و محل زندگی) و قیمت آن متناسب با عرضه و تقاضای بازار، متفاوت است و برای اخذ آن افراد میتوانند از طریق فرابورس اقدام به خرید اوراق کنند.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ