گلزنی و ضربه پنالتی مهاجم ایرانی الشحانیه منجر به پیروزی این تیم مقابل الوکره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.
دامغان- سیل در روستای علی آباد مطلب خان دامغان خساراتی به اموال و خانه‌های مردم و ابنیه و راه‌ها وارد کرد.
علی خسروی می‌گوید با فراهم کردن امکانات می‌توان سبب بازگشت مردم به روستاها و رونق گرفتن ورزش شد.
شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به روستای «ابوغوش» اقدام به تخریب اموال اهالی و دیوارنویسی علیه فلسطینی‌ها کردند.
وزارت خارجه لبنان از شکایت خود به سازمان ملل و شورای امنیت علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش لبنانی روستای الغجر خبر داد.
امیر روستایی آقای گل فصل گذشته لیگ یک قطر هنوز تصمیم برای آینده خود در فوتبال نگرفته است.
در حادثه حمله با چاقو از سوی گروهک تروریستی الشباب علیه غیرنظامیان در روستایی در منطقه «لوما» در شرق کنیا، ۵ نفر جان باختند.
فومن - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.
قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در برنامه ها است.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
می گویند مهران و تهران از نخستین روستاهایی بودند که زمان خروج از دروازه‌های شمالی ری، برای رفتن به ییلاق‌های کوهپایه از آنها عبور می‌کردند و ده تهران حدود کمتر از یک فرسنگ در جنوب مهران واقع شده بود.
اهواز - رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت به دنبال آن هستیم که هیچ روستایی در کشور مشکل آب نداشته باشد.
فیلم نوحه خوانی مرحوم دکتر عماد افروغ در شب عاشورا در روستای لفور منتشر شده است. مرحوم عماد افروغ تاسوعا و عاشورای هر سال در روستای لفور از توابع سوادکوه به سخنرانی در جمع اهالی این خطه می‌پرداخت. دکتر عماد افروغ به دلیل ارادت ویژه‌ای که به حضرت علی (ع) داشت، در واپسین سال‌های عمرش مشغول پژوهش روی نهج‌البلاغه بود، اما بسیاری از کار‌های او به دلیل بیماری و مرگش، ناتمام ماند. این جامعه‌شناس، پژوهشگر و نویسنده، بامداد روز گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
اهالی روستایی در جنوب کلمبیا که از چند هفته پیش اعتراضاتی را علیه شرایط کار آغاز کرده‌ اند، ۷۹ پلیس و ۹ کارمند را به گروگان گرفتند.
تیم فوتبال الشحانیه به لطف درخشش امیر روستایی، توانست از سد حریف خود عبور کند.
این‌ها صحبت‌های "میثم دهقانی" آتش نشان فداکار تفتی با ۱۶ سال سابقه کار است که برای نجات چند قلاده حیوان از دل یخ در سرمایی که استخوان را می‌سوزاند به کوهستانی در حوالی روستای سرد علی آباد تفت فراخوانده شده بود.
تظاهرات معترضان علیه استقرار زیرساخت‌های ذخیره آب جدید برای آبیاری کشاورزی در غرب فرانسه در روستای «سن سولین»، به خشونت منجر شد و پلیس به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.
ساکنان روستای ذبیان در حومه شرقی دیرالزور در اعتراض به جنایات شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا دست به اعتراض گسترده زدند.
معروف‌ترین عروسی که زن قنات شد و تصویر او هم موجود است، زن بیوه‌ای به نام «بی بی زبیده» که به زن‌عمو زبیده بین اهالی شهرت داشت در دهه ۵۰ بود که به عقد یکی از قنات‌ها درآمد. وی به ازدواج قنات روستای علیم آباد اراک درآمد. زمانی که آب این قنات کم و نیمه خشک شد اهالی تصمیم گرفتند برای آن زن بگیرند. جالب اینجاست که با عروسی بی بی زبیده با قنات واقعا آب قنات افـزایش یـافت و محبوبیت بی بی را بین مردم بالا برد.
سنگ قبرهای روستای متروک داژگان خبر می‌دهند این روستا ارامنه زیادی داشته که خودخواسته از روستا مهاجرت کرده و حالا بخش کمی از بناهای خشتی آن باقی مانده است.
خبرنگار شبکه المیادین در عراق صبح امروز دوشنبه از حمله هوایی جدید ارتش ترکیه علیه یک روستا در استان دهوک خبر داد.
فرماندار همدان در پاسخ به این سوال که معتادان در این مناطق عموما به چه نوع موادی اعتیاد دارند، گفت: متاسفانه اعتیاد در این روستا‌ها از حالت سنتی به سمت مصرف مواد صنعتی رفته است و بیشتر معتادان درگیر مصرف مواد صنعتی شده‌اند که عوارض بیشتر و بدتری نسبت به مواد سنتی دارد.
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ