سفیر ایران در اتریش با اشاره به توافقات اخیر تهران - ریاض، گفت که ما از بازگشت اروپا به صحنه نیز استقبال می کنیم اگر در سیاست های خود تجدیدنظر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از مشخص شدن لیست نقل و انتقالاتی تیمش در هفته جاری خبر داد.
سویا با گل به خودی جانلوکا مانچینی در نیمه دوم فینال لیگ اروپا به بازی بازگشت.
امیر غفور سال آینده خارج از ایران به کار خود در والیبال ادامه خواهد داد.
امیر غفور سال آینده خارج از ایران به کار خود در والیبال ادامه خواهد داد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است.
یاکوب بلاژیکوفسکی پس از ۱۸ ماه دوری از میادین، بار دیگر به زمین چمن برگشت.
فوتبال ایتالیا با امیدواری به عملکرد ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و یوونتوس در لیگ اروپا، در آستانه کسب دوگانه قرار دارد
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
سرمربی تیم النصر نسبت به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا ابراز اطمینان کرد.
وزیر انرژی قطر معتقد است علی رغم آنکه اتحادیه اروپا در تلاش برای جایگزین کردن واردات گاز از اروپاست اما در نهایت مجبور است دوباره به سمت روس‌ها بازگردد.
با توجه به شرایط نه چندان ویژه‌ای که حسین‌زاده در شارلروا تجربه می‌کند، این امکان وجود دارد تا او به صورت قرضی از تیم بلژیکی جدا شود.
ملی پوشان فوتسال ایران پیش از شروع مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا، به تمرین تیم فوتسال پالما اضافه شدند.
قرعه کشی پلی‌آف لیگ اروپا امروز به انجام رسید و در حساس ترین بازی بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت. رویارویی مجدد کریستیانو رونالدو با بارسا قطعا جذاب خواهد بود.
وزیر دفاع هلند می‌گوید که انگلیس به‌رغم جدایی از اتحادیه اروپا، در آستانه «بازگشت» به پروژه «بسیج نظامی» این بلوک قرار دارد.
رئیس یک اندیشکده حوزه انرژی در ایتالیا اعلام کرد که خانوارهای اروپایی باید به سمت استفاده از هیزم، گلوله‌های سوختی زیستی، و دستگاه‌های پمپ حرارتی بروند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
دبل طارمی در لیگ قهرمانان اروپا؛ بازگشت پورتو
در پی انتشار مطلبی مبنی بر دوران حضور علی کریمی در شالکه خوانندگان ورزش سه با ارسال پیامهایی خواستار انتشار نکاتی بیشتر از این انتقال شدند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که پیشنهادات این اتحادیه به ایران تا زمان بازگشت به مذاکرات روی میز خواهد بود.
فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.
لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.
خامس رودریگز از بازی در الریان قطر خسته شده و دوست دارد به فوتبال اروپا برگردد. او امروز خودش را به باشگاه والنسیا پیشنهاد کرد.
سریع‌ترین مرد حال حاضر جهان بعد از مدت ها دوری از صحنه رقابت بازگشت شکوهمندانه ای داشت و مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ