موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه مخالفت خود را با دعوت از ۸ کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد که اوکراین واجد شرایط عضویت در اتحادیه اروپا نیست.
نشریه فاینشال‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که آلمان با طرح اتحادیه اروپا برای استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه جهت بازسازی اوکراین مخالفت کرده است.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن، حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و تصمیم سران این رژیم برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری را محکوم کرد.
در گزارش رویترز همچنین آمده است، بخشی از نگرانی‌های امنیتی پلیس فرانسه به حضور چهره‌های سیاسی کشورهای دیگر، از جمله ایالات متحده و اتحادیه اروپا در این تجمع برمی‌گردد که حفاظت از آنها "الزامی" ارزیابی شده است.
دولت مجارستان همچنان از همراهی تمام و کمال با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه سرباز می‌زند.
مقامات رژیم صهیونیستی درخواست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تل آویو را نپذیرفتند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اتحادیه اروپا و غرب با سیاست تحریمی، مخالفت های بیشتری را در سراسر دنیا جلب می کنند.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
وزیر امور خارجه کویت تاکید کرد که این کشور مخالف هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی و سیستم قضایی خود است.
نخست وزیر مجارستان با طرح آلمان برای تغییر شیوه رای گیری اصل وحدت رویه در اتحادیه اروپا مخالفت کرد.
اولیور کان و هانس یوآخیم واتسکه بر خلاف نظر فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، روسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، دیگر تمایلی برای حضور در سوپرلیگ اروپا ندارند.
وزارت خارجه مجارستان ضمن مخالفت با درخواست اتحادیه اروپا برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، اعلام کرد که این بلوک به صلح نیاز دارد نه یک جنگ دنباله‌دار.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهور لهستان گفت: موضع قطعی ایران از آغاز جنگ در اروپا، مخالفت با درگیری و جنگ بوده است.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.
رئیس دومای روسیه ضمن اعلام مخالفت با پیشنهاد اروپا مبنی بر اعمال تعیین سقف برای انرژی روسیه، تأکید کرد که دوران قیمومیت غرب بر سایر کشورها به پایان رسیده است.
آلمان و فرانسه با ممنوعیت بی قید و شرط صدور روادید از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع روسیه مخالفت کردند.
در این برهه زمانی که اروپایی‌ها با بحران‌های عمیقی مانند بحران انرژی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برای ایفای نقش «پلیس بد» در روند مذاکرات هسته‌ای دست‌بسته هستند و این نقش را به صهیونیست‌ها سپرده‌اند تا با تهدید و لاف‌زنی‌های خود علیه ایران، بتوانند جاده امتیازگیری آمریکا و اروپا از ایران را صاف کنند!
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی
مخالفت اولیه منچستریونایتد با انتقال رونالدو به چلسی، قرارداد یکساله گرت بیل با لس آنجلس در لیگ آمریکا و ... جزو اخبار مهم نقل و انتقالات ۲۴ساعت اخیر فوتبال اروپا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ