معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های ریاست کمیته داوران مدعی شد که حرف‌های او در آینده برای این باشگاه دردسر بزرگتری را شکل خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
مهرداد محمدی به عنوان جدیدترین خرید باشگاه استقلال، به حضورش در این تیم واکنش نشان داد.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
فدراسیون فوتبال به ادعای محمد مایلی کهن واکنش نشان داد.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
یحیی گل محمدی قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک گفت.
محمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر واکنش نشان داد.
طی روزهای اخیر شایعاتی حول نیمکت پرسپولیس و جدایی یحیی گل محمدی به مقصد گل گهر شکل گرفته که اکنون با واکنش رضا درویش نیز همراه شد.
روزنامه جوان نوشت: محمد خاتمی که پیش از این با جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» اعلام همبستگی کرده بود، در بیانیه جدید خود اقدام به طرح ادعای کذب در مورد واکنش نهاد‌های امنیتی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کرده است.
یحیی گل محمدی احتمالا خودش را شایسته سرزنش شدن نمی داند، اما عمر ستایش و تمجید در فوتبال همینقدر کوتاه است.
بعد از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یحیی گل محمدی در اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید برابر رقبا قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
اظهارات یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری را در خصوص اخراج مهدی ترابی در بازی با نساجی مازندران را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره ایران ادعا کرد: "ما محاکمه ساختگی و اعدام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی را به شدت محکوم می‌کنیم. "
ستاد حقوق بشر در واکنش به ادعاهای نرگس محمدی: هیچ یک از بازداشت شدگان زن مطلبی را درخصوص آزار جنسی در بازدید دبیر ستاد مطرح نکرده اند
عباس عبدی درباره الهه محمدی و نیلوفر حامدی‏ واکنش توئیتی نشان داد.
محمد جواد ظریف خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.
یحیی گل محمدی سرمربی سرد و گرم چشیده پرسپولیس در رختکن با یک جمله تکراری، اما موثر به شاگردش روحیه داد: فدای سرت!
محمد مرندی نوشت: تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و زمین بازی شرایط لازم را نداشت ولی به نظرم یکی از بهترین‌ بازی‌های فصل پرسپولیس بود.
مدیر باشگاه السیلیه در گفتگو با شبکه الکاس پیرامون احتمال حضور وینگر ایرانی در تیمش صحبت کرد.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ