شکست در حساس ترین بازی فصل، شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را کاهش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سینا اسدبیگی باتوجه به وضعیت نامشخص میلاد سرلک می‌تواند برای تیمش مهره کلیدی بشود.
گرمازدگی یک وضعیت پزشکی شدید است و زمانی رخ می‌دهد که دمای داخلی بدن انسان از ۴۰ درجه سانتی گراد بیش‌تر شود. در ادامه به ۱۰ نکته برای به حداقل رساندن خطر ناشی از گرمازدگی خواهیم پرداخت.
سندرم یا بیماری کلید در قفل زمانی رخ می‌دهد که افراد نیاز شدید به دفع ادرار دارند و مثانه به دلیل انقباضات غیر ارادی قادر به کنترل مایع نیست.
دونالد ترامپ اعلام کرده است که دستیار شخصی سابق وی نیز در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در اقامتگاه خصوصی او تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که والت ناتا، دستیار شخصی سابق دونالد ترامپ یک شاهد کلیدی در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در فلوریدا است.
آموزش و پروش اعلام کرد: علت فوت دانش‌آموز دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس، بیماری روده و نارسایی کلیوی بوده است.
آموزش و پروش اعلام کرد: علت فوت دانش‌آموز دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس، بیماری روده و نارسایی کلیوی بوده است.
یاسین سلمانی در هفته‌های ابتدایی یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بود، اما مصدومیتی شدید او را از شرایط ایده‌آل دور کرد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
فرمانده نیروی زمینی ارتش اوکراین می‌گوید که نیروهای این کشور در شهر کلیدی «باخموت» به شدت تحت فشار حملات روسیه قرار دارند.
شهریار- طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران در غرب استان تهران آغاز شد.
شاید سخت بتوان باور کرد که ایالات‌متحده چنین تقابلی را کلید خواهد زد. شکست‌دادن نیروی دریایی چین، گرچه عملی، اما مسئله را حل نخواهد کرد. تا جایی که قلمرو سرزمینی چین دست‌نخورده باشد، پکن می‌تواند نیروهایش را بازسازی کند.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
حاج قاسم در دفع تجاوزات غربی و جلوگیری از تبدیل کشورهای منطقه به دولت‌های شکست خورده نقش کلیدی داشت. به عنوان مثال، در عراق، حاج قاسم توانست نیروهای سیاسی را متحد کند تا دولت تشکیل دهند.
با توجه به محرومیت سه مهره کلیدی استقلال در بازی امروز، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها نسبت به بازی قبل خواهیم بود.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد با بحرانی فراگیر و جهانی روبه رو هستیم و باید برای جلوگیری از خسارات‌ سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا، توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم؛ اما این گونه نشد!
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
دهه هشتادی‌ها بومی‌های دیجیتالی هستند که شاید شناختی از قواعد پیچیده جهان سیاست نداشته باشند، اما رادیکال‌ترین حوزه سیاست، یعنی اعتراضات خیابانی را برگزیده‌اند
آنفلوآنزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سرفه، سردرد، گلودرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، و گا‌ها استفراغ و اسهال تظاهر می‌کند. در این میان تب و سرفه به عنوان علائم کلیدی مطرح هستند. سرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می‌یابد؛ ولی سایر نشانه‌های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود پیدا می‌کند.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
هزینه‌های اقتصادی جمعی سیاست‌های شی بسیار زیاد بوده‌اند از جمله این موارد می‌توان به کاهش تولید صنعتی، فرار شدید سرمایه و افزایش نرخ بیکاری به ویژه در میان جمعیت کلیدی جوانان شهری اشاره کرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رشد اقتصادی چین در سال جاری به حدود ۴ درصد کاهش می‌یابد.
کلید اصلی بسیاری از معضلات حادث شده در این صنعت و سایر صنایع نظیر پتروشیمی، نفت، گاز، ... و حتی بانک ها، ابر مسأله خصوصی سازی است، که شاید سرنخ آن را بتوان در اجرای غلط و یا ناقص ابلاغیه سیاست های کلی اصل ۴۴ جستجو کرد.
پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرد این سرویس پیام رسان طرح اشتراک پولی برای کاربرانش را ماه میلادی جاری راه اندازی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ