برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر این تیم را در جایگاه نخست تثبیت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
هر دو پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال، در شبی رقم خورد که یحیی ساعت معروف 20 هزار دلاری خود را بر دست داشت.
نساجی یک بار دیگر این شانس را دارد با شکست استقلال به جام قهرمانی مسابقات حذفی نزدیک شود. تکرار این اتفاق یعنی صعود به دیدار پایانی.
استقلال قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد اما کیانوش رحمتی این تیم را شانس اول بالا بردن جام در حذفی می داند.
کاپیتان پیشین استقلال گفت: هرچند دیگر شانس قهرمانی در لیگ نداریم اما بازی با تراکتور برای استقلال حیثیتی است.
روزنامه اوجوگو پرتغال نتایج دو تیم استقلال و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و شانس قهرمانی این دو تیم را منعکس کرد.
تا قبل از انجام بازی‌های روز گذشته، سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی داشتند، ولی برتری پرسپولیس و سپاهان عملا استقلال را از کورس قهرمانی خارج کرد
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
آمار و احتمالات شانس قهرمانی پرسپولیس را در بیشترین حالت خود قرار داده و قرمزها بیشتر از مجموع شانس سپاهان و استقلال، به قهرمانی نزدیک شده‌اند.
استقلال تا پیش از دربی صدرنشین بود، اما بعد از گذشت دو بازی حالا استقلال در بین مدعیان قهرمانی کمترین شانس را برای تصاحب جام قهرمانی دارد.
استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
از نظر مهدی پاشازاده استقلال نباید امیدش را به قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهد ضمن اینکه جام حذفی را نیز در کنارش دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی دچار دردسرنخواهد شد گفت: از بین سه گزینه قهرمانی شانس تیم اصفهانی بیشتر است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تحلیل دلایل باخت این تیم مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته خود، در دربی بی‌برنامه بود.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره صدمین تقابل تیم‌های سرخابی گفت: رد قهرمانی لیگ از دربی می‌گذرد و هر تیمی برنده شود به نظرم شانس خیلی زیادی در بردهای بعدی‌ خواهد داشت.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
شانس قهرمانی استقلال در دست مربی و بازیکنان سابقش
محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه استقلال روی کاغذ نسبت به نساجی شانس بیشتری برای پیروزی در سوپرجام دارد، اما ضمانتی برای پیروزی ندارد.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ