مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
وزیر ارتباطات گفت: ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰ مگا بیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.
زمین در روزگاران گذشته دوره‌ای را پشت سر گذاشته که به‌نظر می‌رسد همه چیز آن، کندتر از حالت کنونی بوده است. تحقیقات نشان می‌دهند که طی آن دوره، حرکت صفحات تکتونیکی، فرآیندهای شیمیایی و تکامل اشکال ساده حیات، همگی در حالت توقف قرار داشته‌اند. این دوره که به‌عنوان «میلیارد سال خسته کننده» شناخته می‌شود، با کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود تا ۱۹ ساعت در طول روز منجر شد.
در شبانه روز گذشته حوادثی در سطح شهر تهران رح داده از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از ۹۷ کیلو هروئین و شیشه که پرونده آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
دسیسه سیاه دختر چاقوکش/ کشف بیش از ۱.۵ کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی درسیرجان/ شیرب‌های مرگ در عشق خونین/ ماجرای سیم داغ و قربانی کوچک!/ قتل آتشین پدر در دسیسه عروس و پسرش/ دوراهی معمایی در جنایت شبانه/ سرقت دالتون‌های معتاد در پوشش ماموران آب و برق!/ داستان‌های خیالی یک قاتل
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در حالی که وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در هیرمند به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
از فردا تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در استان مورد انتظار است و در روز‌های سه‌شنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۷ فروردین) افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و بارش پراکنده در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود.
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شده نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل و...، اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می کنیم.
نخعی، نماینده سربیشه و نهبندان در مجلس در خصوص فیلترینگ و سرعت کم اینترنت گفت: وزیر می‌گوید به من ارتباطی ندارد و شورای امنیت گفته است و وزیر کشور باید پاسخگو باشد، با وزیر کشور صحبت می‌کنیم می‌گوید شورای امنیت کشور گفته است و در واقع همه در این وضعیت شانه خالی می‌کنند و این درست نیست. بهتر است ما با مردم شفاف سخن بگوییم.
یکی متهمان گفت: هر چهار نفرمان در یکی از شهرستان‌های غربی کشور زندگی می‌کنیم و برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم. در بازار مشغول باربری شدیم و از آنجایی که حقوق‌مان پایین بود تصمیم به سرقت گرفتیم. بواسطه کارمان؛ مغازه‌داران و انبار‌هایی را که اجناس باارزش در آن‌ها نگهداری می‌شد شناسایی کردیم. بعد هم شبانه وارد مغازه‌ها شده و با تخریب در ورودی و از بین بردن دوربین مداربسته نقشه سرقت را اجرا کردیم.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
برای غلبه بر نشخوار فکری و اضطراب شبانه توصیه می‌شود که بخشی از روز خود را به نگرانی های‌تان اختصاص دهید. ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و آن چه را که نگران آن هستید یادداشت کرده یا صرفا به آن فکر کنید بدون آن که به دنبال راه حلی باشید.
شرکت امدادخودروایران با تفکیک ناوگان خدمت «امدادباتری»، تامین باتری خودرو برای مشتریان را در هر ساعت از شبانه روز سرعت بخشید.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
این حادثه دوشنبه هفته گذشته رخ داد. مردی جوان ویلایی به‌مدت ۲۴ ساعت در منطقه کردان اجاره کرد و به همراه همسر و دوستانشان راهی آنجا شدند. حوالی ساعت ۳ بامداد که ناگهان ۶ مرد نقابدار وارد ویلا شدند و ابتدا سرایدار و بعد مرد جوان و همراهانش را گروگان گرفتند تا دست به سرقت بزنند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده، با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند و در نهایت با سرقت اموال این بازیکن از محل گریختند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده و با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند.
تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک سارق خونسرد ضبط شده است را ببینید.
سرقت های شبانه مردان نقابدار
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ