در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳جهانِ پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل مورد بررسی قرار می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم، تصمیم به بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی گرفت.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در کارگاه فیفا مبنی بر بررسی جام جهانی ۲۰۲۲ به تهران بازگشت.
باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
شرکت آرامکو در واکنش به تقاضای جهانی پس از جنگ اوکراین، سرگرم بررسی سرمایه‌گذاری در یک تاسیسات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) خارج از عربستان سعودی است.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
مسئله رقابت‌های حاشیه‌ساز در ثبت میراث ناملموس مقوله‌ای قابل بررسی و حل‌وفصل به‌صورت کارشناسی است که از سازوکارهای نیازمند اصلاح یونسکو بروز پیدا کرده است.
براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
فارغ از جادوی فوق ستاره‌هایی چون مسی و امباپه، می خواهیم با بررسی دقیق آمار و ارقام به بررسی عملکرد دو فینالیست امشب بپردازیم.
کاربران بازار از این پس می‌توانند پیش از نصب هر برنامه یا بازی ایرانی، نتایج بررسی امنیت آن را توسط ده آنتی‌ویروس جهانی ببینند.
الگوهای جهانی ایجاد مرکز اعزام مشترک در هشتمین نشست اعضای کمیته تخصصی مرکز اعزام مشترک و شماره واحد امدادی مورد بررسی قرار گرفت.
با پایان رسیدن مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، نگاهی خواهیم داشت به مرحله گروهی ادوار مختلف جام جهانی.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فدراسیون فوتبال هم گفت: تخلفات رییس فدراسیون فوتبال را به دستگاه های مختلف انتقال داده ایم، در عین حال تخلفات وی پس از جام جهانی قطر پیگیری خواهد شد. معتقدیم نباید وی به این سمت انتخاب می شد.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فدراسیون فوتبال هم گفت: تخلفات رییس فدراسیون فوتبال را به دستگاه های مختلف انتقال داده ایم، در عین حال تخلفات وی پس از جام جهانی قطر پیگیری خواهد شد. معتقدیم نباید وی به این سمت انتخاب می شد.
بررسی پروازهای جام جهانی از ۳ شهر قشم،کیش و تهران به دوحه نشان می‌دهد به غیر از تهران که به صورت روزانه پرواز به دوحه دارد، تعداد پروازها از کیش محدود و هنوز درگاه فروش از قشم باز نشده است.
نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم ارائه کرده است.
نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم به ارائه کرده است.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
در جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال با رئیس کمیته فوتسال برنامه‌های آماده سازی تیم ملی تا جام جهانی ۲۰۲۴ بررسی شد.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
فینال جام جهانی فوتبال، دیدار نهایی تورنمنتی که زیبایی‌ها و اتفاقات خود را تا سالیان سال در ذهن مخاطبان این رشته ورزشی هک می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ