نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
مورایس آخرین تفکرات خود را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
ترکیب هوش مصنوعی با سلاح های آینده موضوع بسیار نگران کننده‌ای است؛ از همان روزهای اولیه قدرت گرفتن هوش‌مصنوعی، دانشمندان پتانسیل آن را برای تأثیرگذاری بر جنبه‌های مختلف زندگی بررسی کرده‌اند.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
در میان ۱۷ وزیری که دولت جدید را تشکیل می‌دهند، دو وزیر یعنی مهمت نوری ارسوی و فخرالدین کوجا تنها کسانی بودند که در سمت خود باقی ماندند.
گروهی از محققان به منظور بررسی تأثیر ترکیب گیاهی موجود در زرشک بر مقابله با سرطان ریه، مطالعه جدیدی انجام دادند.
پژوهشگران برای دریافتن اینکه آیا این سیاره فراخورشیدی حاوی گاز یا آب یا هر دو است، ساختار داخلی احتمالی HD ۲۰۷۴۹۶ b را با فرض احتمالات این دو ترکیب مختلف بررسی کردند.
رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی با بررسی اقدامات مدیریت بحران در زلزله اخیر ترکیه به موضوع ساماندهی مشکلات این مناطق در حضوروزیر کشور پرداخت.
سرگیجه، سردرد، زجر تنفسی، گرفتگی و بی‌حسی عضلات و علائم نورولوژی، در میان مسموم‌شدگان گزارش شد و برخی از پزشکان نگران شرایط در هفته پیش‌رو هستند. آن‌ها می‌گویند، عامل مسمومیت احتمالا گاز‌های ترکیبی بوده است. از آن طرف هم خبر رسیده که از هفته گذشته تیم ویژه‌ای از متخصصان سم‌شناس، پزشکی قانونی، نورولوژیست و شیمیست به دستور وزارت کشور، تشکیل شده، بررسی آغاز و نتیجه به زودی اعلام می‌شود.
بنا به اعلام رسانه های ترکیه، پارلمان این کشور کمیته ای را با هدف بررسی زلزله اخیر تشکیل خواهد داد.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
در طول سال‌های اخیر برخی دانشمندان با بررسی هیبریداسیون به این نتیجه رسیدند که ترکیب شدند گونه‌های جانوری نزدیک به هم نه تنها ضرری ندارد، بلکه به دوام ژنی و تکامل گونه‌ها کمک می‌کند.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که تعیین تاریخ برگزاری مذاکرات با طرف سوری در دست بررسی است.
با ترک تهران از سوی لوکادیا به طور حتم ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس در دربی دستخوش تغییر خواهد شد.
امیررضا معصومی که در هر سه دیدار تیم ملی آزاد در جام‌جهانی آمریکا در ترکیب تیم قرار داشت، با سه پیروزی به کار خود پایان داد تا بهترین عملکرد را در بین 14 کشتی‌گیر اعزامی به این رقابت‌ها داشته باشد.
محققان عوامل مرتبط با تغییرات روزانه در سطح هوشیاری صبحگاهی را بررسی کردند. آن‌ها تاثیر خواب شب قبل، فعالیت بدنی در روز قبل، ترکیب غذایی صبحانه و سطح قند خون بعد از صبحانه را بر هوشیاری صبحگاهی ارزیابی کردند.
مسئولان ترکیه با بیان اینکه حملات زمینی به شمال سوریه به زودی آزاد خواهد شد، گفتند که احتمال دارد در جلسه امروز هیئت دولت در این مورد تصمیم گیری شود.
نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم به ارائه کرده است.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برقراری روابط عادی با سوریه وجود ندارد، گفت آنکارا در حال ارزیابی ارتقای روابط اطلاعاتی دو کشور به سطح دیپلماتیک است.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برقراری روابط عادی با سوریه وجود ندارد، گفت آنکارا در حال ارزیابی ارتقای روابط اطلاعاتی دو کشور به سطح دیپلماتیک است.
مهاجم اهل مالی سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شده و طبق بررسی ابتدایی بین 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، متقاعد شده که اریک تن هاخ، می تواند در اولدترافورد موفقیت های زیادی را به ارمغان بیاورد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ