سرمربی تیم پاس گرگان از وضعیت تیمش ابراز رضایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
وینیسیوس جونیور، مهاجم تیم رئال مادرید، می‌تواند در این فصل تبدیل به لیدر اصلی تیمش شود.
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
محمدرضا فرزین گفت: تمام مشکلات نظام بانکداری ما از تسهیلات تکلیفی نبوده و برخی از بانکها بدون ارائه یک ریال تسهیلات زیانده هستند.
محمدرضا فرزین گفت: تمام مشکلات نظام بانکداری ما از تسهیلات تکلیفی نبوده و برخی از بانکها بدون ارائه یک ریال تسهیلات زیانده هستند.
مدیرعامل پیشین استقلال در شرایطی این باشگاه را ترک کرد که برخلاف اظهارات خود حتی یک ریال در آمدزایی نداشت!
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت پروژه‌های مسکونی در مناطق کم برخوردار تهران، بین اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و اداره موقوفات مروی منعقد شد.
تیمی که بدون مهاجم تخصصی به مصاف حریف مستقیم خود در کورس قهرمانی رفته بود، با یک نمایش درخشان، ادعای همیشگی خود را ثابت کرد.
در دولت سیزدهم، همه انتظار داشتند که سیاست «نگاه به شرق» برای تعمیق روابط با چین و روسیه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اما ایران، این موازنه را رعایت نکرد و بیشتر تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روسیه و جین گذاشت و از غرب غافل شد. موضوعی که استادان دانشگاه، از آن به عنوان یک «توهم» در «رابطه راهبردی» ایران با چین و روسیه یاد می‌کنند که به تعبیر فعالان سیاسی دولت رئیسی با شوآف پیش برد و تاکنون نیز منافعی برای ایران نداشته است.
در نمایندگی آدیداس در قطر چندین نسخه از توپ فوتبال مخصوص جام جهانی فروخته می‌شود. توپ‌ها بسته به اصل یا کپی بودن از یک میلیون تا حدود شش میلیون به پول ایران ارزش دارند. یک مدل توپ جام جهانی در فروشگاه آدیداس در دوحه ۶۲۵ ریال قطر قیمت دارد. ویدئو اختصاصی فرارو از جعبه گشایی توپ جام جهانی را ببینید.
یک منبع مسول در مترو تهران و حومه اعلام کرد که در این حادثه ۲ واگن قطار شهری بدون مسافر از ریل خارج شده و هیچگونه خسارتی نداشته است.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تراموا یا اتوبوس برقی به چند شکل در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: این اتوبوس‌ها در مسیر ریل شده و یا بدون ریل یا به صورت یک کابین یا چند کابین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و اگر مسیر مناسبی نیز بدون تقاطع برای احداث تراموا در شهر تهران در نظر گرفته شود می‌تواند جهت جابجایی مسافران موثر باشد، اما باید به این نکته اشاره شود که باید مسیر‌های مناسب بررسی و در نهایت در رابطه با خط تراموا تصمیم‌گیری شود.
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
فتح‌الله‌زاده: استقلال را بدون یک ریال پول بمن دادند
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
بازیکنان باغیرت استقلال ملاثانی از نیم‌فصل اول فصل گذشته تاکنون ریالی دریافت نکرده‌اند.
بیرجند- سرپرست هیئت شمشیربازی استان خراسان جنوبی گفت: تیم شمشیربازی هیئت بدون حتی یک ریال حمایت و با بودجه شخصی به مسابقات شمشیربازی انتخابی تیم ملی اعزام شدند.
چینی‌ها به تازگی اولین ریل مغناطیسی معلق را در جهان راه اندازی کرده اند. این ریل که با استفاده از آهنربا‌های دائمی ساخته شده است، می‌تواند یک «قطارآسمان» را برای همیشه و بدون هیچ گونه منبع تغذیه‌ای روی هوا نگه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ