با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی ایران در سید اول قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدمحمد موسوی باز هم یک عملکرد فوق العاده دیگر را از خود به نمایش گذاشت.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
بر اساس سید بندی انجام شده برای لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در سید یک قرار گرفت و دیگر نمایندگان ایران در سید های دوم و سوم قرار گرفتند.
سید محمد موسوی ضمن تمجید از عملکرد ژاپن اعتقاد دارد در ادامه بازیکنان جوان ایران آب‌دیده می‌شوند و شرایط بهتر خواهد شد.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره جام ملت های آسیا زیر 23 سال در شرایطی انجام خواهد شد که ایران در سید یک این مسابقات قرار ندارد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی ایران در سید اول قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.
با حذف استقلال، حالا یک سهمیه مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تیم دیگری اختصاص خواهد یافت.
سیدبندی جام ملت‌های 2024 آسیا برای قرعه‌کشی مشخص شد و ایران در سید یک قرار گرفت.
سید محمد صدر در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت: واقعیت این است که برداشت‌هایی که از سیاست خارجی دولت بعد از روی کار آمدن می‌شد این بود که خیلی سیاست خارجی را جدی نمی‌گیرند، مهم نمی‌دانند و حتی صحبت‌هایی که در مورد برجام می‌کردند یا موضع‌گیری‌هایی که در مورد FATF و همین طور کشورهای مختلف داشتند، درک صحیحی از روابط بین‌الملل این واقعیت نداشتند که در دنیای کنونی نمی‌توان تکی زندگی کرد و سیاست انزواطلبانه داشت.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سید یک جام ملت‌های آسیاست که هنوز سرمربی ندارد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سید یک جام ملت‌های آسیاست که هنوز سرمربی ندارد.
سید مرتضی ناصریان با اشاره به کریدورهای ترانزیتی در ایران و همسو با ابتکار یک کمربند و یک جاده ، بر ظرفیت کشور چین برای مشارکت و همکاری در تکمیل کریدورهای ریلی تاکید کرد.
جدال سید محمد موسوی با تیم سابق خود جزو ‌دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران است.
سید جلال حسینی پس از سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران در این فصل لباس کادرفنی پرسپولیس را بر تن داشت.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی ۵ مقام نظامی ایران و یک شرکت مرتبط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. «حسن حسن‌زاده»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، «سید صادق حسینی»، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، «حسین معروفی»، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، «مسلم معین»، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج و «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند.
خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در مرحله گروهی در برابر انگلیس شکست سنگینی را متحمل شد.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
سید محمد موسوی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که ممنوع الخروج شده است.
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
تعریف‌هایی متعددی از سهام و گروه‌های موجود در بازار سرمایه وجود دارد اما تک سهم‌ها از دو معنای مختلف تشکیل شده و سهامداران در زمان پیش‌بینی روند بورس باید به این نکته توجه کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در یک مصاحبه تلویزیونی با مردم ایران صحبت کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ