سیدمحمد موسوی باز هم یک عملکرد فوق العاده دیگر را از خود به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان تیم ملی والیبال مصاحبه مفصلی با ورزش سه انجام داده و درباره خط خوردن از تیم ملی صحبت کرده است
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
با اعلام رئیس کمیته داوران محدودیت سنی برای قضاوت در لیگ برتر همچنان پابرجا است و به این صورت برخی داوران سرشناس از چرخه کنار می‌روند.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد توماس مولر اگر مصدوم نباشد مقابل پاریس به میدان خواهد رفت.
والیبال ایران، آسیا و حتی دنیا می تواند در سال‌های پیش رو منتظر درخشش یک ستاره جذاب باشد.
فریم جالبی از بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان تلاش گئورگی گولسیانی برای انتقال یک نکته فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می‌دهد.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
دیدار نهایی و اختتامیه بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان امروز طی مراسمی باشکوه در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
مجتمع مهر و ماه قم پس از اخذ تعهد و برگزاری کلاس‌های توجیهی درباره حجاب فک پلمب شد
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
علی قلی‌زاده با گل‌سازی فوق العاده‌اش اجازه ثبت کلین‌شیت را به جوردن پیکفورد نداد.
با نظر فدراسیون کشتی دو مربی به کلاس مربیگری بین‌المللی در ازبکستان اعزام شدند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود. مهر امسال بعد از ۲۵ ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور بازگشایی خواهند شد. دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
علیرضا فغانی در هر فرصتی که به ایران می‌آید، چند مسابقه لیگ برتر را نیز قضاوت می‌کند.
توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند تنها دو مربی لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ