قرعه‌کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره جام ملت های آسیا زیر 23 سال در شرایطی انجام خواهد شد که ایران در سید یک این مسابقات قرار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی می‌گوید به دلیل همزمانی مسابقات هانگژو با لیگ قهرمانان آسیا، تیم امید نمی‌تواند از نماینده‌های باشگاهی ایران در آسیا بازیکن بگیرد.
باشگاه گل‌گهر از ابراهیم بایش هافبک تیم ملی امید عراق به دلیل نقض قانون شکایت کرد.
پزشک تیم سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت امید نورافکن گفت: امید نورافکن به دلیل آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا، تحت درمان قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
سه ستاره تیم امید ایران به دلیل فشردگی بازی‌های باشگاهی و ملی، شرایط مساعدی از نظر جسمی ندارند.
سرمربی تیم ملی ایران درباره دلیل حضورش در جمع بازیکنان امید صحبت کرد.
رضا عنایتی به علت خط زدن نام مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند از لیست تیم امید برای مسابقات آسیایی هانگژو اشاره کرد.
دو بازیکن جوان و آینده دار که در فوتبال ایران موفقیت خوبی داشتند، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در لیست نهایی تیم امید قرار بگیرند.
ممکن است تیم ملی از حضور در تورنمنت کافا به دلیل عدم حضور تیم های روسیه و عمان انصراف دهد.
سرمربی تیم ملی مدعی است برخلاف گذشته توجه بیشتری به بازیکنان داخلی می‌شود و همین عاملی بر جذابیت هفته‌های پایانی مسابقات است.
فدراسیون فوتبال قصد دارد با هماهنگی امیر قلعه نویی سرمربی تیم امید را انتخاب کند و این شاید دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید بوده است.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
خیلی ها نگران تاخیر فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم امید هستند اما واقعیت این است، حتی اگر امروز سرمربی تیم امید انتخاب شود، قادر به تدارک تمرین برای تیم نیست.
امید ابراهیمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی قطر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.
شهرخودرو که فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرد و قرار بود امتیازش به امید وحدت برسد، به دلیل مشکلات مالی نتوانست قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند و مهلت داده شده به این تیم نیز به پایان رسید
ممکن است به دلیل مشکلات سفارت اسپانیا در تهران، سفر تیم ملی کشتی امید به مسابقات جهانی 2022 لغو شود.
امید عالیشاه، کاپیتان ـ هافبک با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت، جدال هفته آتی تیمش مقابل تراکتور را از دست داد و قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در بازی های اسلامی کشور ترکیه شرکت نکرد.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.
تیم ملی فوتبال امید ایران به دلیل در اختیار نداشتن اغلب بازیکنان اصلی و عدم همکاری باشگاه‌ها از بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه انصراف داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ