سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نوشت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یک بار دیگر خوی جنایت پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاهره حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
لبنان حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
عمان حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
عراق حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
رئیس جمهور سابق آمریکا به گزارش‌ها درباره فایل صوتی منتشرشده از وی که نشان می‌دهد او به طور آگاهانه اسناد طبقه‌بندی‌شده را از کاخ سفید خارج کرده، واکنش نشان داد.
در پی واکنش به هنگام نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد، سخنرانی دیدبان حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر در ژنو ناتمام ماند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیمی که به امنیت دیگر کشور‌ها پایبند نیست خودش را در معرض تهدید منقابل قرار می‌دهد؛ بنابراین کسی که خود ملتزم به امنیت دیگران نیست و در تاریخ خودش نقش بی ثبات در منطقه داشته حق ندارد کسی را در مورد مسائل امنیتی مورد تهمت قرار دهد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت: «مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی به تاسیسات دفاعی در ایران را به شدت محکوم می‌کند. حملات به تاسیسات نظامی ایران باعث تنشی غیرقابل کنترل خواهد شد».
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
براساس ادعای وال‌استریت ژورنال، عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است و بر همین اساس، ارتش آمریکا و دیگر نیروها در منطقه خاورمیانه، سطح آماده باش را افزایش داده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای جدید وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ریاض اطلاعاتی را با واشنگتن درباره حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی داخل عربستان به اشتراک گذاشته واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
انتظار می‌رفت به سرعت با واکنش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مواجه شود که به نوعی متولی اجرای سیاست‌های وضع شده کشور درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ است، اما این گونه نشد تا در نهایت عصر امروز، سرپرست اداره روابط عمومی وزارت بهداشت سکوتش را بشکند و تاکید کند که کرونا تمام نشده و نباید ماسک را برداشت.
این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ