رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
ادارۀ ارشاد گیلان دربارۀ وقایع اخیر ماجرای رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یک اطلاعیه صادر کرد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان می‌گوید رضا اسدی در تمرین صبح جمعه شاگردان مورایس حضور داشته است.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
رضا نصری، حقوقدان بین‌الملل به ادعای جدید اسرائیل واکنش نشان داد.
رضا عنایتی نیز درگذشت دو تن از فعالان رسانه ای اصفهان را تسلیت گفت.
رضا نصری در توئیتی نوشت: اینکه عده‌ای باز می‌گویند پرونده هسته‌ای قبل از برجام ذیل فصل هفتم نبود بلکه فقط ذیل ماده ۴۱ قرار داشت، مثل این است که بگوییم ما را سوار قطاری کرده‌اند تا به ناکجاآباد ببرند، اما فقط در کوپه شماره ۴ بودیم، نه کوپه در شماره ۵!
رضا عنایتی در صحبتی کوتاه با دوربین فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه تیم امید در مرحله مقدماتی آسیا نظر داد.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
کنعانی: شخصی که نام بردید نه خودش و نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد سفر کند ارزشی ندارد که از این تریبون درباره آن اعلام موضع کنم.
رضا کیانیان بازیگر سینما به ماجرای پرتاب ماست به سمت مادر و دختر بی‌حجاب واکنش نشان داد و نوشت: ماست‌پاش همان اسیدپاشی است که اسید دم دستش نبوده!
رضا نصری، حقوقدان در واکنش به سخنان رئیسی درمورد دفتر ایران در لاهه نوشت: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه امریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد.
واکنش رضا درویش مدیرعامل‌ تیم‌ فوتبال پرسپولیس به اخراج مهدی ترابی گفت: حرمت این بازیکن دیگر شکسته شده است.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
کیهان نوشت: رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به‌زعم خود بزرگ‌ترین نقطه ضعف «انقلاب ۱۴۰۱»! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به بروز اختلاف در این تیم واکنش نشان داد.
مدیرعامل پرسپولیس درمورد شایعه ترس لوکادیا از شرایط کشور اظهار داشت: اصلا این حرف‌ها وجود ندارد
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب، در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که این تیم با وجود شروع نه چندان خوب برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد.
یکی از روز‌های خیلی خوب هواداران است، چون اولین حضور بانوان است. امیدوارم خانم‌ها با رفتاری که از خود به نمایش می‌گذارند موقعیتی را فراهم کنند که از این به بعد نیمی از ورزشگاه را با حضور آن‌ها به میدان برویم.
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»
نماینده مجلس به انتشار تصاویر از حضور در سیل منطقه امام زاده داوود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ