سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مجموع کسانی که داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان هستند، به ۲۱۱ نفر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از رقم کل بودجه مجلس که ۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان است، ۲ هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان سهم خود پارلمان می‌شود. مرکز پژوهش‌های مجلس ۳۵۳ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد. کتابخانه موزه و اسناد ۱۰۶ میلیارد تومان، سامانه هوشمندسازی قوه مقننه ۲۰ میلیارد تومان، شورای راهبردی تنقیح قوانین ۵۹ میلیارد تومان و خبرگزاری خانه ملت ۱۳ میلیارد تومان از بودجه مجلس سهم دارند.
قم- فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۱ کیلوگرم تریاک از باک سوخت یک دستگاه تریلی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند
تمام کالاهای موجود و رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان بوشهر ۲۱۱ روز بعد سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر تعیین تکلیف شدند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۱۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۱ تن از ایشان وخیم است.
هم زمابن با ادامه شمارش آراء در چند حوزه انتخابیه ایالات متحده شامل کالیفرنیا که به طور سنتی به دمکرات‌ها گرایش دارد، جمهوری خواهان تا اواخر شنبه شب به وقت محلی (بامداد یکشنبه به وقت تهران) ۲۱۱ کرسی در مجلس نمایندگان به دست آورده اند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مردم در چند روز گذشته انزجار خود را از آشوبگران نشان داده‌اند، افزود: حساب مردم از اغتشاشگران جدا بوده و برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص اختلاف آمار متهمان پرونده متروپل در مرحله صدور کیفرخواست ارائه داد.
یک کارشناس حقوقی با تاکید بر اینکه حذف فدراسیون‌های بدون رئیس از مجمع کمیته المپیک غیرقانونی است، گفت: این موضوع می‌تواند با واکنش کمیته بین‌المللی المپیک همراه شود.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ