رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت مجموع آمار پیش‌ثبت‌نام‌کنندگان مجلس به ۴۲۶۳۷ نفر رسید.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
مردم اسپانیا امروز در انتخاباتی سراسری این کشور شرکت کردند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نمایندگان با رأی هوشمندانه امروز خود به حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات، قانون جدید را از گروگان اصلاح طلبان خارج کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در تشریح جلسه امروز این فراکسیون، گفت: مقرر شد قانون انتخابات مجلس بدون تناسبی شدن انتخابات تهران لازم‌الاجرا شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: آمادگی تناسبی شدن وجود ندارد چراکه احزاب و جریان‌های سیاسی امروز در این حد نیستند که چنین سیستمی را پیش ببرند؛ بنابراین سازوکار لازم فراهم نیست.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها در مجلس تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه مجلس درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران را مرتفع کردیم.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
اگر در سال ۸۰ کسی می‌پرسید که آیا ممکن است فردی مثل آقای هاشمی نیز ردصلاحیت شود، سوال‌کننده را مسخره می‌کردند، ولی این کار در سال ۹۲ رخ داد.
نیجریه امروز شاهد برگزاری انتخاب ریاست جمهوری و پارلمانی است.
روحانی گفت: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه نظام جمهوری اسلامی را حفظ و آن را درست کنیم. نظام متعلق به این و آن نیست، نظام متعلق به همه ملت ایران است. مردمی که از ما برگشتند را باید برگردانیم. حتی اگر حاکمیت یکدست می‌شود باید مسیری طی کند که مورد پذیرش همه مردم باشد.
امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز حتی در کلانشهری مثل تهران انتخابات به یک قمار تبدیل شده است و بر این اساس لازم است انتخابات تناسبی شود.
صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.
جریانی که در مکاتبات بین المللی علیه منافع فوتبال ید طولایی داشته شب گذشته بازی عجیبی را علیه منافع فوتبال رقم زد.
اگرچه سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک بازنشستگی خود را تکذیب می‌کند اما حکم صادر شده از طرف وزارت ورزش بر بازنشستگی وی تاکید دارد.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ