هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش ایرانی پورتو به رکورد ۱۵۰ بازی با پیراهن این باشگاه رسید.
شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۱۵۰ سال قبل بخشی از اراضی منطقه ۱۹ به عنوان موقوفه ثبت شد که همه تخلفات ساختمانی و مشاغل نابسامان همچون ضایعاتی‌ها در همین زمین‌های موقوفه رخ می‌دهد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز بهبودی سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت فعالانه عمل می‌کند و اخیراً ۸ شرکت دارویی پلمب موقت و ۱۵۰ داروخانه تعطیل شده اند.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۵۰ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
بیش از ۱۵۰ هزار نفر از ساکنان روستا‌های سیستان دچار فقر مطلق شده اند و در گرمای ۴۰ درجه این روزها، و طوفان‌های ۸۰ کیلومتر بر ساعت هیچ دفاعی ندارند. از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه به شدت بحرانی و سرنوشت سازست. اگر در کنار سیستان نباشیم، منطقه سیستان مورد مهاجرت و کوچ همگانی و سراسری قرار می‌گیرد و اگر این اتفاق خدایی ناکرده بیفتد ضربه اساسی به کشور وارد خواهد شد.
منطقه حفاظت‌شده سبزکوه با مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار، زیستگاهی ارزشمند با تنوع زیستی غنی و منحصر به فرد در چهارمحال و بختیاری است که در ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستانهای کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
محمد باغستانی گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی نتوانستند سود مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک مراکز عرضه محصولات کشاورزی گفت: از شروع این طرح در نهم اسفند تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
بانک سپه به منظور اسکان فوری و تأمین سرپناه هموطنان ۱۵۰ چادر ۱۲نفره به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرد.
دبیر انجمن کاشی و سرامیک تزئینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از ۴۸ کشور به ۱۵۰ کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پرمخاطب در ایران به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
چناران ـ فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می‌شود.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی در بار مسافری یک تبعه افغانستانی حین خروج از کشور، در گذرگاه زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با کاهش صد لیتری از سهمیه اعتباری کارت سوخت، ۱۵۰ میلیون لیتر در دو ماه در مصرف سوخت صرفه جویی شد.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ