روایت جالب یک خبرنگار کوچک از جشن فرشته هایی که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با یک پنالتی عجیب و جالب سوئد به حضورش در جام جهانی زنان 2023 ادامه می دهد.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
دالی بلیند سال 2019 موقع بازی برای آژاکس یک سکته خفیف قلبی کرد. او از آن تجربه وحشتناک سخن گفته است.
محمدعلی انصاری در گفتگو با برنامه حضور گفت: افرادی در کنار آقای منتظری و در دفتر ایشان بودند که با حضرت امام از جهت فکری و سیاسی زاویه داشتند. اینکه برخی‌ها از سر دلسوزی یا ساده‌لوحی خودشان را در معرض نفوذ‌ها و هجمه‌ها قرار می‌دهند یک آفت است.
نادیا خمس، دختر پاکو خمس، در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی صحبت‌های جالبی در خصوص دیدار خود با جرارد پیکه مطرح کرد.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، اشاره جالبی به شب خواستگاری رفتن می‌کند.
سرمربی پرتغالی استقلال از جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه وطنی قائمشهر واکنش های جالبی به عملکرد شاگردانش داشت.
مارسین اولکسی، مهاجم لهستانی، به عنوان یکی از سه نامزد دریافت جایزه پوشکاش مسیر جالبی را در طول زندگی‌اش طی کرده است.
مسعود معینی به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال که جلوی پله بازی کرده خاطرات جالبی از این اسطوره فقید دارد.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
پیروزی ایران مقابل ولز در جام جهانی 2022 به روایت کارتون
عطاالله مهاجرانی روایت جالبی از گل آقا و مصطفی میرسلیم منتشر کرده است
به قول خود سردار آزمون او در ایران به شکل اروپایی یک تیم را مدیریت می کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد شروع بردهای تیمش از هفته ششم اشاره کرد.
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در بخشی از خاطرات شهریور سال ۱۳۷۸ از هدیه جالبی صحبت می‌کند که یک شیعه سوری به آستان قدس اهدا کرده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
«کارلا سرنا» بانوی جهانگرد ایتالیایی نوشت: نحوه غذاخوردن کارگران و مغازه‌داران هم دیدنی است؛ کبابی‌ها، چلوکبابی‌ها، میوه‌فروشان و قهوه‌چی‌ها هر یک محصول خود را به محل کار آنان می‌آورند و علاوه بر آن مشتریان را از لذت شنیدن سخنان شیرینی نیز برخوردار می‌کنند، چون ایرانی، عاشق اختلاط و گپ‌زدن است.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ