همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، شاید یکی از عجیب‌ترین و پر فراز و نشیب‌ترین روزها را به عنوان بازیکن در این باشگاه سپری کرده باشد.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
روایت یک خبرنگار از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
آیت الله خامنه‌ای چهره شناخته شده‌ای بود؛ هم در ریاست جمهوری و هم در مجلس شورای اسلامی و هم در شورای عالی امنیت ملی، شورای دفاع، در جبهه در خطابه و خطبه و هم نماز جمعه و هم این‌که از نظر فکر، فهم، فقه و امثال این‌ها چهره شناخته شده‌ای بودند و فردی ناشناخته نبودند که از انتخاب ایشان شگفتی و تعجب داشته باشیم.
روایت یک خبرنگار از دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره‌ ملی شهدای سبزوار و نیشابور با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های دختر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی از دیدارش با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جداسازی صف معترضان از کسانی که به دنبال جنایت و ظلم بودند بسیار حائز اهمیت است.
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
روایت جالب یک خبرنگار کوچک از جشن فرشته هایی که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
یک خبرنگار ترک با نوشتن سطوری ضمن ادای احترام به مجاهدت های عظیم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روایتی از احساسات خود در لحظات اولیه شنیدن خبر ترور این مجاهد بزرگ را ارائه کرد.
سمنان- حال و هوای استان سمنان ساعاتی مانده به نخستین بازی ایران در جام جهانی قطر، دیدنی است، قومسی‌ها پشتیبان یوزهای غیور خود هستند.
روزها و هفته‌های گذشته زاهدان به مرکز اخبار و شایعات تبدیل شده است. خبرنگار مجله مهر که روزهای گذشته را در زاهدان سپری کرده، روایتی میدانی از دیده‌ها و شنیده‌های خودش نوشته است...
در «روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار اخیر نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی با رهبر انقلاب داشته است.
«روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با رهبر انقلاب لست که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت یک خبرنگار از حاشیه های دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ