اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در حاشیه دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی در دیدار خانواده شهید ایرلو گفتند: خدا انشاءالله مرحوم آقای ایرلو را درجاتش را عالی کند.
فیلمی از دیدار امروز خانواده شهید روح الله عجمیان با رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی را مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: شعار امسال حساس و مهم است. شعارهای اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاهها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
فیلم سخنرانی کامل رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلّم، صبح امروز (شنبه) جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
آیت الله نوری همدانی، مردم را دومین رکن اساسی انقلاب بیان نموده و اظهار داشتند: بنده در دیدار با مسئولان همواره توجه و عنایت به مردم را گوشزده کرده ام چرا که ستون این انقلاب همین مردم هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند متاسفانه مردم در شرایط کنونی با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند، اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ را مشاهده می‌کنید.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح جمعه (۲۲ مهر ۱۴۰۱) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق (ع) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.
دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ با رهبر انقلاب
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ