زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار کرد: «به لحاظ تخصصی در طول تاریخ انقلاب انقدر منزوی نبودیم که در ابتدای سال ۱۴۰۰ منزوی بودیم. یعنی از غرب و شرق رانده شده بودیم. نه شرق حاضر بود با ما کار کند نه غرب؛ با همسایگان هم دعوا داشتیم. دلیل اینکه نمی‌توانستیم نفت بفروشیم آن بود که ارتباطات‌مان قطع شده بود.»
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با بیان اینکه ایران و مصر از لحاظ استراتژیکی و ژئوپلیتکی ویژگی‌های بی‌نظیری در جهان دارند، تصریح کرد: همکاری و تبادل دو کشور به ویژه در زمینه‌های فکری و فرهنگی می‌تواندروابط جهان اسلام را نیز تقویت کند.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
تیم ملی والیبال از لحاظ پاس و توپ‌گیری در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به ترتیب در جایگاه دهم و پانزدهم قرار گرفته است.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ایران به لحاظ تنوع گیاهی و ذخائر ژنتیکی در بین ۸ کشور نخست جهان قرار داشته که متاسفانه رتبه نخست فرسایش خاک را در اختیار دارد.
حمید ابوطالبی با انتشار رشته توئیتی با عنوان «تحقق‌ناپذیریِ تکنیکالِ برجام» نوشت: برجام دیگر یک واقعیت تام نیست.
در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس اطلاعیه ای در سایت کدال منتشر کرد.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: به لحاظ ابزاری ساخت و ذخایر سوخت هسته ای هم قدرت است و هم ارزش اقتصادی و ارزش افزوده بالایی برای کشور دارای این ظرفیت تولید می‌کند. همین فرانسه که مسبب خیلی از فشارها به کشور ماست ۷۵ درصد برق خود را از انرژی هسته ای تولید می‌کند.
فدراسیون بسکتبال چین با لحاظ کردن قوانین جدید دولت این کشور برای سال ۲۰۲۳، از میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی به صورت رسمی امتناع کرد.
یورگن کلینزمن اسطوره بازنشسته جهان فوتبال روز گذشته کارشناس بازی ایران-ولز در بی‌بی‌سی اسپورت بود و در خصوص پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش نظر داد.
گرت بیل پس از شکست ولز برابر ایران گفت که از لحاظ روحی شرایط بدی دارند و دشوار بتوانند با این ناکامی کنار بیایند.
ایران رتبه اول در جهان از لحاظ میزان مصرف انرژی را دارد. شدت مصرف انرژی معیاری است که اگر آن را کنترل کنیم ، شاید بسیاری از شهرها از این وضعیت آلودگی هوا نجات پیدا کند.
فعال‌شدن مکانیسم ماشه چه به لحاظ روانی و چه در حوزۀ عمل می‌تواند خطرات بی‌سابقه‌ای در پی داشته باشد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با بیان اینکه ایران رتبه اول در جهان از لحاظ میزان مصرف انرژی را دارد، گفت: صورت مساله آلودگی هوا در کشور مشخص است و راهکار آن نیز معلوم است.
زنجان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور ایران به لحاظ ذخایر غذایی در بالاترین سطح قرار دارد و با شرایط حاکم بر جهان تولید غذا به معنی تولید قدرت است.
معاون اول رییس گفت: ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با پانزده کشور و همچنین همجواری با دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب، جایگاه ویژه ای به لحاظ ترانزیت دارد.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در صورت فیکس شدن در ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا قول کسب یک مدال خوشرنگ را می‌دهم.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ