اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
دختر معتاد قصد داشت با ربودن نامزد پسر مورد علاقه‌اش مانع ازدواج آن‌ها شود تا به عشق خودش برسد.
آلن شیرر گفت حاضر است خودش با ماشین هری کین را تا مونیخ برساند تا مانع از شکسته شدن رکورد معروفش به دست مهاجم تاتنهام شود.
سادیو مانه، ستاره خط حمله تیم ملی سنگال، با دبل مقابل برزیل یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید.
اسپانیا 30 سال است به مدافع قهرمانی جام ملت‌های اروپا نباخته و دیشب برابر ایتالیا این رکورد را حفظ کرد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
اصفهان- شماری از تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیستی در نامه‌ای به استاندار اصفهان خواهان تداوم جریان زاینده‌رود و ممانعت از قطع دوباره آب در بزرگترین رودخانه دائمی فلات مرکزی ایران شدند.
شهلا محمودی با شکستن رکورد ملی دوی ۴۰۰ متر با مانع مدال طلای مسابقات ارزروم ترکیه را از آن خود کرد.
شهلا محمودی رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع بانوان کشور را شکست و قهرمان ارزروم ترکیه شد.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت:حکومت افغانستان با انحراف مسیر هیرمند مانع از رسیدن آب به ایران شده است.
الویس مانو، مهاجم هلندی، رکورد عجیب و ناخوشایندی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.
یوسف آذریان در ماده ۲۰۰۰ متر با مانع دومین طلای ایران در قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آورد.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
پنالتی و برتری پرسپولیس اجازه نداد روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های یک مدافع مس رفسنجان باقی ماند.
این تصور که جنگ می‌تواند رکود اقتصادی و زوال دموکراتیک را برطرف کند دیدگاهی عقب مانده و منسوخ شده است چرا که جنگ باعث می‌شود دموکراسی ما تهدید شده و ثروت مان به هدر برود، زیرا جنگ‌های نابخردانه باعث می‌شوند اعتماد عمومی و منابعی که ممکن بود به طور مولد در داخل استفاده شوند به شکلی مخرب در خارج از کشور صرف شوند.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
حجم واردات جهانی گاز طبیعی مایع یا ال‌ان‌جی در سال میلادی گذشته تحت تاثیر تلاش اروپا برای استفاده از منابع جایگزین گاز روسیه، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد.
قطع جریان رود شور و خشکی دریاچه، به‌تدریج لایه‌های زیرین آن نیز خشک می‌شود و غبار نمکی، استان تهران، البرز، قزوین و استان‌های اطراف دریاچه را دربر می‌گیرد؛ چراکه رودخانه شور رطوبتی را برای دریاچه ایجاد می‌کرد که مانع بلندشدن غبار نمکی می‌شد.
با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رکورد تاریخی باشگاه یوونتوس نیز تثبیت شد.
رکود بخش ساخت و ساز در کنار سرعت نسبتا پایین طرح نهضت ملی مسکن ظاهرا به انباشت تولید مصالح ساختمانی روی دست شرکت‌ها و دلالانی که از سال قبل تا پایان بهار امسال بر طبل گرانی می‌کوبیدند منجر شده است. قیمت سیمان در تابستان نسبت به بهار ۱۵ درصد افت کرد و نرخ آهن و فولاد ثابت ماند.
سرمربی تراکتور در آستانه رقم زدن یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تایخ بود که اشتباه داور مانع از آن شد.
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت که کمبود گاز طبیعی مایع در بازارهای جهانی و کاهش عرضه نفت از سوی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا جهان را وارد اولین بحران واقعی انرژی کرده‌است.
در ادامه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، امروز (شنبه) نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۱:۰۱.۴ دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان که در ایتالیا در حال برگزاری است، با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر با مانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
با روی کار آمدن دولتِ روحانی و سیاست‌های خاص آن در جلب نظر قدرت‌های جهانی خصوصاً آمریکا، برنامه فضایی کشور دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ