معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود و مناطق باید به فوریت نسبت به پاکسازی و ایجاد فضای امن و مناسب شهری برای عموم شهروندان اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان اردبیل نیازمند بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.
وزیر ورزش با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم و امسال هزار زمین چمن به فضاهای ورزشی کشور اضافه می‌شود.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها از قانون فروش فضاهای مازاد استفاده نکردند.
عضو شورای شهر تهران گفت:هزینه‌های بسیاری را انجام می‌دهیم تا بگوییم فضایی روی گسل قرار گرفته اما کمترین هزینه را برای اعلام یک فضای ناایمن می‌کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت:هزینه‌های بسیاری را انجام می‌دهیم تا بگوییم فضایی روی گسل قرار گرفته اما کمترین هزینه را برای اعلام یک فضای ناایمن می‌کنیم.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فضاهای اسکان آموزش و پرورش در روز اول فروردین ۱۴۰۲، میزبان ۳۲ هزار مسافر از نقاط مختلف کشور بودند.
مشهد ـ وزیر کشور گفت: حفظ هویت اسلامی ایرانی شهرها مهم است و این هویت هم در ساخت و سازها و نیز در فضاها باید مشهود باشد.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با ورود قرارگاه خاتم سپاه و نگاه جهادی آنان در ساخت پروژه‌های آموزشی، زمان تحویل فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش هم کمتر می‌شود.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
رسیدگی به فضاهای بی‌دفاع شهری در مناطق در سی و دومین قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
فضاهای خاکستری در زیر پل های تازه احداث سواره رو در شمال تهران با استفاده از عناصر زیباسازی و المان های شهری، ساماندهی و بازپیرایی می شوند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت: تلاش می‌شود تا سه سال آینده نوسازی بافتهای فرسوده شهدا و عامل به سرانجام برسد.
یک میکروسکوپ کوچک که می تواند هنگام جراحی در فضاهای تنگ و باریک داخل بدن مانورهایی انجام دهد، به تسریع درمان سرطان سینه کمک می کند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: فضاهای تجاری مترو باید هزینه های بخش بهره برداری مترو را تامین کند اما غلط بودن سیستم اداری، منجر به عقب ماندگی در بخش ها شده است.
کاوش باستان‌شناختی فضاهای دستکند نوش‌آباد در شهرستان آران و بیدگل اصفهان با اهداف آسیب‌شناسی بخشی از ورودی شماره دو، متصل کردن فضاهای ورودی در حال انجام است.
قاچاقچیان ۵۰۰ بسته حاوی ماده مخدر شیشه را در فضاهای زیر تانکر قرار داده بودند که با استفاده از دستگاه برش، جوش کاری و سنگ فرز، قسمت‌های زیرین تانکر برش زده شده وجاسازی حرفه‌ای کشف شد.
سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف کاهش آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، به استفاده از آبهای زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ