رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحد‌ها نصب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، از عرضه روزانه ۱۰۰ تُن گوشت مرغ تازه در میادین میوه و تره بار خبر داد.
مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع میوه‌های ویژه شب عید از بعد از ظهر جمعه در میادین ۲۲ گانه خبر داد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: مردم در صورت عرضه میوه و سبزیجات خارج از عرف و گران فروشی میوه فروشان با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ تماس بگیرند.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: مردم در صورت عرضه میوه و سبزیجات خارج از عرف و گران فروشی میوه فروشان با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ تماس بگیرند.
وزیر جهاد کشاورزی از عرضه مستقیم کالاهای اساسی تنظیم بازاری و میوه شب عید در نمایشگاه محصولات کشاورزی در سراسر کشور خبر داد.
میوه شب عید ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه محصولات شب عید در میادین حداقل ۱۰ درصد ارزان‌تر از نرخنامه پیشین خبر داد و گفت: خشکبار ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر ارائه می‌شود.
گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
برخی از فروشگاه‌های اصلی فروش مواد غذایی در بریتانیا طی روز‌های گذشته برای عرضه سبزیجات تازه به ویژه گوجه‌فرنگی با مشکل روبرو شده‌اند.
مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌ها، آمادگی این سازمان‌ها را برای عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی در ایام نوروز و ماه رمضان اعلام کردند.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از پیگیری روند عرضه گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از ارسال گوشت منجمد به پنج میدان از مجموع ۲۲ میدان اصلی خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده و ناچاریم تا زمان ابلاغ نرخ مصوب، تخم‌مرغ را طبق نرخ صورت‌ جلسه عرضه کنیم.
مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران قیمت عرضه مرغ در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی کافی برآورد می‌شود که بازار میوه شب یلدا نوسانی نداشته باشد.
قیمت ۱۴ محصولی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند از جمله خیار، بادمجان، کاهو و فلفل دلمه‌ای رنگی کاهش یافت.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: بنا شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها با شرایط ویژه لبنیات را با تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصدب ه مردم ارائه دهند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تسهیل در رساندن میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شهروندان رسالتی است که شهروندان از دولت و شهرداری انتظار دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.
مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ