نبود زبیر نیکنفس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آرایش خط هافبک استقلال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشرتی گفت: در حال حاضر با شرایط غیر عادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور مواجه نیستیم. موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است، اما همواره باید مراقبت باشیم و این فرهنگسازی را انجام دهیم که افراد خود را در معرض عوامل بیماری‌زای وبا قرار ندهند. البته هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است. همچنین در تجمعات مراسم‌ها باید مراقب باشیم و بخشی از نگرانی ما در خصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
مهدی جلوه تاکید کرد که تنها نگرانی بازیکنان در حال حاضر وضعیت علی حاجی‌پور است.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
ملوان انزلی تنها تیم لیگ برتری است که هیچ خبر خاصی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آن در دست نیست.
نبرد میان دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی حمیدتی همچنان ادامه دارد و اثری در افق از پایان این جنگ خانمانسوز به چشم نمی‌خورد.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات فلسطین اشغالی بسنده کرد و تنها خواستار توقف فوری تنش ها شد.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی، مشکلی با حضور مربیان خارجی ندارد اما ...
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز که شدید به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها را نگران کرده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تنها نگرانی او در حال حاضر بازی برابر آمریکا است.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش‌های متعددی درباره دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس منتشر کردند. مشخص است که فرانسوی‌ها او را خطرناک‌ترین اسلحه بیانکونری می‌دانند.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
به طور خاص در تابستان سال جاری افزایش چشمگیر موارد ابتلا در ایتالیا رخ داده که باعث نگرانی مقام‌های بهداشتی آن کشور شده است. تنها در هفته گذشته، ۵۰ مورد دیگر از ابتلا به تب نیل غربی در ایتالیا گزارش شده جایی که عفونت‌های این ویروس در تابستان امسال افزایش یافته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند جذابترین بازی هفته اول باشد، گفت: تفکرات دو مربی پرتغالی به طور حتم در نتیجه بازی تأثیر به سزایی دارد.
فخرالسادات محتشمی پور: آقای تاجزاده در طول این یک ماه، تنها دو تماس تلفنی با من و مادرشان داشته است؛ و با اینکه آقایان خواستندکه دارو‌های همسرم را برایشان ببرم، ولی من نمیدانم اینک در چه وضعیتی به سر میبرند. آقای تاجزاده در آخرین مکالمه‌ای که با من داشت، گفت که در بند دوالف اوین محبوس است، ولی امروز دیگر نمی‌دانیم که ایشان کجاست؟ از این رو، نسبت به حفظ جان آقای تاجزاده احساس خطر می‌کنم و‌نسبت به حفظ سلامتشان هشدار می‌دهم.
می‌توان گفت که نمی‌توان از دولت فعلی انتظار حل مسئله معیشت را داشت. به هر حال مردم تحمل می‌کنند و هزینه آن را می‌پردازند؛ اما نگرانی مردم تنها مسائل زمان فعلی نیست؛ بلکه آینده را روشن نمی‌بینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ