مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکرد‌های مدیران رسانه ملی گفت: آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند، ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌کند؛ بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد.
گلکسی واچ ۶، ۴۰ میلی متری با قیمت ۳۰۰ دلار (قیمت حدودی ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران)، مدل ۴۴ میلی متری با قیمت ۳۳۰ دلار (قیمت حدودی ۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران) و گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۴۳ میلی متری با قیمت ۴۰۰ دلار (قیمت حدودی ۲۱ میلیون تومان در بازار ایران) معرفی شد.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
مشیری یادآور شد: اگرچه ویتامین‌های گروه "ب" احساس خوبی از نظر رفع خستگی و راحتی اعصاب ایجاد میکند و نتیجه مصرف آن خوشایند است، ولی باید ابتدا مطمئن شد که بدن به آن نیاز دارد یا خیر، چون مازاد بر نیاز این ویتامین از طریق کلیه‌ها دفع خواهد شد در غیر اینصورت نباید بطور مکرر آمپول "نوروبیون" تزریق کنیم.
گل دوم روسونری به لاتزیو به شکلی خارق العاده و توسط تئو هرناندز به ثمر رسید. او از زمین خودی حرکت کرد و با طی مسافتی 80 متری، به تماشایی‌ترین شکل ممکن گلش را به ثمر رساند.
در زمان‌های قدیم مردم این خط را با استفاده از قلم نی می‌نوشتند تا یک علامت «گوه‌شکل» روی لوح گلی ایجاد کنند. از همین رو خواندن و ترجمه این خطوط تا کنون بسیار دشوار بوده است. حالا، اما محققان در دانشگاه تل آویو و دانشگاه آریل یک مدل هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌اند که تمام این تلاش‌ها را ساده می‌کند. این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار متن اکدی نوشته شده به خط میخی را گرفته و ترجمه انگلیسی آن را بیرون دهد.
ستاره ایرانی پورتو زننده گل ارزشمند تیمش برای ماندن در کورس قهرمانی بود.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
بازیکنان آرسنال بعد از اولین گلی که امشب به ناتینگهام‌فارست زدند دور هم جمع شده و پیامی تصویری برای پابلو ماری که چند روز پیش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و مصدوم شد ارسال کردند.
گوشی پایین رده گلکسی A۰۴e سامسونگ با صفحه نمایش اچ دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسماً عرضه شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
رامین چند متری آن طرف‌تر از دانشگاه صنعتی شریف و سر خیابانی که تابلو نام «شهید نورزاد» در ابتدای آن نصب شده می‌ایستد و می‌گوید: «اینجا لیان شامپو است، ولی قدیمی‌ها آن را به اسم کامپ یا جاویدآباد می‌شناسند. خیابان شهید نورزاد فقط نشانی پستی اینجا است!»
پیمان میری با گرفتن یک پنالتی تاثیر بسزایی در سه امتیاز نفت مسجد سلیمان در بازی برابر آبادانی ها داشت.
تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام و یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۱۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۸۲ تن از ایشان وخیم است.
فرهاد مجیدی می‌گوید اعتقاد زیادی به تیمش دارد، ولی مجری برنامه تلویزیون امارات با شک به این موضوع نگاه می‌کند.
تبلت جدید TCL Tab 10 5G یک تبلت ارزان قیمت است که با تبلت گلکسی A7 Lite در یک رده قرار می‌گیرد. این تبلت با یک صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر و قیمت پایین تری نسبت به تبلت قدیمی گلکسی A7 Lite سامسونگ ارائه می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم تشکیل و صورتهای مالی شرکت برای سال 1400 به تصویب رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ