مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی ضمن انتقاد از موضع عربستان در قبال عملیات های ضد صهیونیستی تأکید کرد که سرفصل نبرد آتی که قبل از ماه رمضان خواهد بود، قدس و مسجد الاقصی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک آبی‌ها با دفاع از گلر تیمش مدعی است آنها قادر خواهند بود در هفته‌های آتی عملکرد بهتری به جا بگذارند.
حسین محمدآقایی با شکست در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.
تراکتور و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه مملو از هوادار یادگار مقابل هم قرار گرفته‌اند.
با نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو رقابت های انتخابی در وزن 68- کیلوگرم جهت ورود به اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.
نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.
منابع سودانی از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان نیروهای ارتش به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو جریان دارد.
حالا جریان خالص‌سازی به طیف بعدی جریان راست یعنی شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) رسیده و به همین جهت، آن‌ها نگران هستند که راست رادیکال بدون توجه به شعار‌های وحدت، آنان را به حاشیه براند و این‌بار پایداری با جریان‌های حامی دولت، لیستی مشترک شکل دهند؛ لذا این طیف از جریان راست به تکاپو افتاده تا با معرفی شاخص‌هایی مانع از حذف خود توسط جبهه پایداری و راست رادیکال شود..
در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، ساوه میزبان یک جدال زیبا بین ستاره‌های زمان خواهد بود.
تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایتالیا، راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شود.
منابع سودانی از نبرد سنگین توپخانه ای درمناطقی از سودان میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان و محمد حمدان دقلو خبر می دهند.
مردان شماره یک و دو جهان تنیس در فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون به مصاف هم می‌روند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بعدازظهر دیروز برای مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21سال جهان تمرین کرد.
مهدی شیری و سیامک نعمتی بار دیگر رقیب یکدیگر برای حضور در ترکیب اصلی هستند.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
منابع اطلاعاتی اعلام کردند که تروریست‌های جبهه النصره به دنبال حمله گسترده به مواضع ارتش سوریه در جبهه های حومه حلب و ادلب هستند.
بررسی ابعاد شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال واکنش‌های کوبنده آتی از سوی نیروهای مقاومت از محورهایی است که روزنامه مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در مقاله‌ای با اشاره به وحشت ارتش رژیم‌صهیونیستی از قدرت نظامی حزب‌الله لبنان به ارزیابی محافل امنیتی صهیونیستی از خسارت‌های نبرد آتی با این حزب پرداخت.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
در مقابل اوکراین بر این نکته پافشاری دارد که می‌تواند روسیه را در میدان نبرد شکست دهد و تاکید کرده اگر حمایت غرب ادامه یابد، این کار را احتمالا ظرف یک سال آتی انجام می‌دهد.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
وزیر دفاع انگلیس از اوکراین خواست تا در ماه‌های آتی به تحت فشار گذاشتن نیروهای روسیه ادامه دهد زیرا به ادعای وی، کی‌یف برای جنگ در یخبندان مهیا است!
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ