مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با اوکراین دیداری دوستانه و تدارکاتی بود که نتیجه اش برای ما اهمیتی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاختاکور با شکست متالورگ در لیگ ازبکستان به صدرنشینی خود ادامه داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
تیم فوتبال الهلال شب گذشته در اردوی تدارکاتی خود در اتریش با نتیجه یک بر صفر مقابل دیناموکیف اوکراین شکست خورد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی بابت آنچه در اوکراین رخ می‌دهد، بیشتر از رئیس جمهور این کشور مسئول هستند.
معاون شورای امنیت روسیه با انتشار پستی در فضای مجازی، نخست وزیر اسبق انگلیس را بابت انتقاد از تصمیم ناتو برای به تاخیر انداختن عضویت اوکراین مورد تمسخر قرار داد.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سخنرانی خود در مورد پوتین رئیس جمهور روسیه و جنگ در عراق گاف داد. او به اشتباه به جای اوکراین گفت عراق. بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است.
رسانه‌های فرانسوی از جان باختن روزنامه‌نگار خبرگزاری «فرانس پرس» در جریان بمباران هوایی دیروز در مجاور شهر «چاسیو یار» نزدیک شهر «باخموت» در شرق اوکراین خبر دادند.
«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت بایدن در سالگرد جنگ اوکراین مدعی شد روسیه جنگ در اوکراین را باخته است.
سرگئی اوویتسکی، قهرمان کاراته اروپا در جریان جنگ در دونباس جان باخت.
سرگئی اوویتسکی، قهرمان کاراته اروپا در جریان جنگ در دونباس جان باخت.
بی اعتباری گزارش‌های رسانه‌های غربی که تکرار کننده طوطی وار تبلیغات دولتی اوکراین هستند با درخواست‌های فوری کی یف برای دریافت تسلیحات بهتر اثبات شد. اوکراین خواستار تسلیحات بهتر می‌باشد، زیرا نشانه‌های باخت احتمالی آن کشور در جنگ در حال افزایش است.
کره شمالی با محکوم کردن آمریکا و کشورهای غربی بابت ارسال تسلیحات به اوکراین، تاکید کرد که «جنگ نیابتی» واشنگتن علیه روسیه، صلح جهانی را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد.
پلیس جمهوری چک از تحویل بسته‌های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها «پوست و بافت زنده حیوانات» کشف شده است.
کمیسیون اروپا می‌گوید که بابت اظهارات رئیس این کمیسیون درباره شمار تلفات ارتش اوکراین در جنگ جاری با روسیه، هیچ «عذرخواهی» به کی‌یف بدهکار نیست!
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد هر جا منافع غربی‌ها اقتضاء کند به‌راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.
یک مقام ارشد اوکراینی، تأخیر در ارسال کمک اقتصادی اتحادیه اروپا به کی‌یف را «غیرقابل پذیرش» خواند.
نخست‌وزیر کانادا نوشت: «کانادا به حمایت از احیای حاکمیت تمامیت ارضی و استقلال اوکراین متعهد است و همچنین به پاسخگو کردن رژیم روسیه بابت تهاجم غیرقانونی‌اش. من در این باره عصر امروز با دنیس شیمیهال نخست‌وزیر اوکراین حرف زدم».
«جرمی فلمینگ» در مقاله‌ای در نشریه «اکونومیست» با بیان این که هر دو کشور از قابلیت‌های سایبری خود در جنگ اوکراین استفاده کرده‌اند و مدعی شد: تاکنون، رئیس‌جمهور پوتین به طور کامل در جنگ اطلاعاتی در اوکراین و غرب شکست خورده است. اگرچه این دلیلی برای خوشحالی است، نباید این را دست کم بگیریم که چگونه پخش اطلاعات نادرست توسط روسیه در سایر نقاط جهان نقش ایفا می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در دیداری دوستانه برابر اوکراین با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد.
یک زن ساکن روسای کوشوهوم در زاپوریژیا اوکراین بر اثر حمله موشکی روسیه جان باخت.
عفو بین‌الملل در بیانیه خود به منظور ابزار تاسف گفت: گروه عفو بین‌الملل عمیقا از بابت ناراحتی و خشمی که بیانیه مطبوعاتی ما در مورد تاکتیک‌های جنگی ارتش اوکراین ایجاد کرده، متاسف است.
روز شنبه، ویتالی گور، معاون رئیس شهر نوا کاخوفکا واقع در منطقه خرسون که از سوی روسیه منصوب شده است، هنگام خروج از آپارتمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های روسی، وی در مسیر انتقال یافتن به بیمارستانی در شبه جزیره کریمه جان باخت.
هواداران عصبانی فنرباغچه در جریان بازی بارها نام ولادیمیر پوتین را صدا زدند. تشویق پوتین به خصوص بعد از گل دوم دیناموکیف و در پایان بازی شدت بیشتری یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ