عفو بین‌الملل در بیانیه خود به منظور ابزار تاسف گفت: گروه عفو بین‌الملل عمیقا از بابت ناراحتی و خشمی که بیانیه مطبوعاتی ما در مورد تاکتیک‌های جنگی ارتش اوکراین ایجاد کرده، متاسف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه دانمارک در رایزنی با همتای الجزایری خود از هتک حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ پایتخت این کشور، عذرخواهی کرد.
وزیر خارجه دانمارکی در این تماس تلفنی ضمن ابراز ناراحتی خود از حملات علیه قرآن کریم در مقابل سفارتخانه‌های برخی کشور‌های اسلامی از جمله الجزایر در کپنهاگن، عذرخواهی کرد.
محمد وکیلی بابت ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان از مردم عذرخواهی کرد.
هافبک تیم فوتبال پیکان بابت مصاحبه علیه داور مسابقه عذرخواهی کرد.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، از هم تیمی‌هایش در اینتر به خاطر حواشی و اتفاقات اخیر عذرخواهی کرده است.
کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اجرای حرکات موزون سنتی نیوزیلندی توسط بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
سعید آقایی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد.
جورجیو کیه‌لینی در آستانه دربی لس‌آنجلس بین لس‌آنجلس اف.سی و لس‌آنجلس گلکسی، از ستاره تیم حریف عذرخواهی کرد.
ورامین-فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران از مردم برای مشکلات پیش‌آمده برای قطار تهران-پیشوا عذرخواهی کرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
در پی اعمال کسورات بیش از حد مقرری ماه‌های گذشته در فیش حقوقی اسفند ماه، آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت حقوق کسر شده در ساعات آینده هستند. ضمن پوزش مجدد از همکاران عزیز مطمئنیم با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
در پیام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.
در پیام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی بیمارستان SikKids در تورنتو قربانی یک حمله باج افزاری شد و در نتیجه آن سازمان مذکور نتوانست به بسیاری از سیستم‌های حیاتی خود دست یابد.
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: مقصر اصلی بی‌برنامگی‌ها سازمان برنامه و بودجه است که میرکاظمی باید از مردم عذرخواهی کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد، در این جایگاه قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: دبیرکل سازمان ملل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده بود که نتوانستند در دوران کرونا به ایران واکسن دهند که رئیس جمهور در پاسخ گفتند که «ما در حال حاضر ۶ نوع واکسن کرونا تولید و به کشور‌های مختلف صادر می‌کنیم».
محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ملی «منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» در واکنش به حوادث اخیر کشور از قصور امثال خود و لزوم عذرخواهی و جبران سخن گفت. / خبرگزاری دانشجو
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه وزرای رفاه و اقتصاد تصمیم گیر نهایی افزایش حقوق بازنشستگان هستند ، گفت: باید از بازنشستگان تامین اجتماعی بابت تاخیر عذرخواهی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ