روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد نسبت به حواشی رخ داده در مورد خود واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جی کاتلر در گفتگو با میلوس سارسف درباره مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳: «هادی چوپان در حال کار است و این باید موجب ترس تمامی رقبای او باشد.»
منچستریونایتد نگران است که فشار تست پزشکی ناتینگام فارست باعث مصدومیت دوباره دین هندرسون شود.
در شرایطی که یکی از ابزار‌های سیاست گذار برای کنترل گردش نقدینگی و تورم، تغییرات نرخ سود بانکی است، گفته‌های اخیر رئیس کل بانک مرکزی، نشان می‌دهد که تغییر نرخ سود جایی در سمت و سوی تصمیمات نخواهد داشت و تمرکز روی ناترازی بانک‌هاست تا کاهش یابد.
کره‌شمالی بعد از انصراف از دوره قبلی مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا، حالا دوباره به رقابتهای ملی فوتبال برگشته است.
با توجه به افت قیمت شدید فرانس تورس باشگاه بارسلونا قصد دارد او را به صورت قرضی در اختیار باشگاه دیگری قرار دهد.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید.
دکتر بولنت اورهان تورل، رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران، نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت:‌ هنگامی که برای رایزنی انتخاب شدم چنین انتظاری نداشتم؛ عمده ماموریت‌های من مربوط به امور گمرکی بود و در اروپا می‌گذشت و تجربه کار در ایران تجربه مغتنمی است که نکاتی را درباره آن عنوان خواهم کرد.
یحیی توره، ستاره سابق منچسترسیتی، به صحبتهای اخیر مدیر برنامه‌های سابقش واکنش نشان داد و گفت دوست ندارد نامش در کنار ادعاهای «مضحک» درباره جادو و جادوگری برده شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
تور جهانی تنیس از ۱۴ تا ۲۸ خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.
عضوشورای عالی کارگفت: براساس مذاکرات در شورا اگر تورم از پیش‌بینی‌ها فراتر رود یا دولت قصد ترمیم حقوق کارکنان داشته باشدجلسه شورای عالی کار دوباره تشکیل ونسبت به اصلاح این مزداقدام خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیار‌های وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده مورد بررسی قرار گیرد.
ایزدخواه درباره اینکه مولد‌سازی برای مردم نفع دارد یا خیر گفت: «خیر. موتور تولید کسری بودجه، موتور تولید تورم کار خودش را می‌کند. یکی از این موتور‌ها بانک خصوصی است. بازار غیررسمی ارز، موتور خلق نرخ ارز افسارگسیخته است. خب کجا این‌ها را جمع کردیم؟ کجا جلوی آن‌ها را گرفتیم؟ اصلا اذن رهبری بگیرید و این مسائل را ضربتی جمع کنید. اصلا سکوت را به‌صلاح نمی‌دانم. آقایان ماله‌کش شما را توجیه نکنند که چشم‌تان را ببندید و بگویند این‌ها نفرات خودی هستند.»
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
مهاجم تاثیرگذار سیرجانی‌ها گرچه دوباره به ترکیب اصلی بازگشته، اما همچنان منتظر خودنمایی برای گل‌گهر است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اداره آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد که تورم سالانه در کشورهای حوزه یورو با افزایش ۱.۴درصدی، به رکورد ۱۰.۶ درصد رسیده است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور گفت: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: تورم و گرانی افسار گسیخته، در کنار رانت و تبعیض و اختلاس و افزایش روزمره هزینه مسکن و بیکاری، وضعیتی اسف‌بار برای مردم ایجاد کرده است که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.
ترامپ گفت: واشنگتن به غیر از مساله تورم فزاینده و «خاموشی‌های سراسر کشور» همچنین صدا و احترامی که در سراسر جهان داشت را از دست داده است. کشور ما دارد به جهنم می‌رود.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ