بالاخره پس از دو سال طلسم شاخص کل بورس شکست و شاخص وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ بورس ایران در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل با رشد ۷۳۲۶۷ واحدی توانست وارد کانال ۲.۴ میلیون واحدی شود. در روز خوب بورس،‌ ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۱۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس توانسته رکورد جدیدی را در معاملات امروز ثبت کرده و وارد کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برسد.
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
شاخص کل بورس شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۸۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۸۰۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس در معاملات امروز تا به این لحظه موفق شده است مقاومت کانال اولیه به سمت بالا را شکسته و وارد کانال صعودی جدید شود.
نماگر‌های سهام امروز نیز به صعود ادامه دادند، اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شد؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۰۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۶۱۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۸۴۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۹۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۵۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۲۳۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۵۰۷۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از عملکرد مدعیان حقوق بشر گفت:مدعیان دروغگوی حقوق بشری غرب حتی تعریف درستی از بشر ندارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: در برابر اصرار کاخ سفید به تداوم اعمال تحریم‌ها، واکنش قاطع، محکم و فوری نشان داده و همه تدابیر لازم را برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی آن به کار خواهیم گرفت.
بورس تهران امروز هم طبق روند هفته‌های اخیر روند نزولی خود را ادامه داده و در همین راستا سهام عدالت نیز با افت همراه شد و ۲.۱ درصد کاهش یافت.
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران نسبت به ماه گذشته با کاهش ۹.۶۸ درصدی به ۷۳ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان رسید.
با یک نگاه ساده به رفتار شاخص بورس از سال ۱۳۷۵ تا امروز یک نکته بسیار جالب نمایان است، بازار ۴ مرتبه وارد اصلاح جدی یا همون موج ۴ شده است.
درحالی که طبق اخبار قیمت گاز در اروپا به دلیل مناقشه بین اوکراین و روسیه افزایش چشم‌گیری یافته است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که در حال حاضر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی براساس قانون مجلس و بودجه درنظر گرفته می‌شود و مناقشه روسیه و اوکراین تأثیری بر شاخص‌های حسابداری شرکت‌های پتروشیمی نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ