فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر منتشر شده از سرقت مسلحانه و قتل طلافروش در شهرستان زرندیه را مشاهده می‌کنید. دخترسارق دستگیر و پسر به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم‌بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.
زن جوان گفت: مدتی بود با پیمان در رابطه بودم، اما یکی از دوستان او که اوباشی به نام جواد بود به من ابراز علاقه کرد و می‌خواست با من بیشتر آشنا شود. من چند بار تلفنی با او صحبت کردم. آخرین بار به من گفت قصد دارد همراه دوستانش، پیمان را به میدان اصلی شهر بکشاند و او را با شلیک اسلحه کلاشنیکف بکشد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که دقایقی پیش در درگیری با مأموران کشته شد.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در شهرستان دشت‌آزادگان خوزستان که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از قتل مسلحانه امام جماعت مسجد روستای کوران مهرستان خبر داد.
ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس
عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟
عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه دامنه نوسان باید مانند بورس‌های جهانی حذف شود، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی که باعث ریزش شدید بازار سرمایه شد، افزایش دامنه می‌تواند تا حدودی به وضعیت صف فروش التیام بخشد.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم
شرکت‌های بورسی و فرابورسی یک به یک گزارش عملکرد خود را در سامانه کدال منتشر کردند. در ادامه به تشریح عملکرد چندی از شرکت‌ها پرداخته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ