شرکت‌های بورسی و فرابورسی یک به یک گزارش عملکرد خود را در سامانه کدال منتشر کردند. در ادامه به تشریح عملکرد چندی از شرکت‌ها پرداخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی را قرائت کرد.
جزئیات و شاخص های رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام شد .
سخنگوی فراجا گفت: بیست وشش هزار نیروی راهنمایی و رانندگی با استفاده از همه امکانات زمینی، هوایی و به همراه یگان هوایی پلیس در نوروز مسافران را همراهی می‌کنند تا سفری ایمن و سلامت داشته باشند
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
دفتر هیات دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران در یک گزارش فعالیت‌های دولت را در ۱۷ ماهه اخیر به صورت مختصر منتشر کرد.
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن علنی قرائت می‌شود.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
رئیس‌کل بانک مرکزی امروز در شصت و دومین جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارشی از مهمترین شاخص‌های عملکرد این نهاد ارائه کرد.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکرد‌های شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های گروه هلدینگ پرداخته‌ایم.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
شرکت‌های بورسی و فرابورسی این روزها مشغول انتشار گزارش‌های ‌دوره‌ای خود هستند. بیشتر این گزارش‌ها با توجه به مبدا همسان سال مالی شرکت‌ها، فعالیت مالی ۶ ماهه آنها را دربرمی‌گیرد که در اینجا به به برخی از آنها اشاره می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک ملت با نماد وبملت در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و به لحاظ سرمایه اسمی بزرگترین بانک بورسی می‌باشد. گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ را در سامانه کدال منتشر کرده ؛ همچنین این نماد از پیشنهاد افزایش سرمایه خبر داده است.
بانک شهر اعلام نمود این بانک نسبت به اقاله املاک سنوات 93 تا 96 اقدام نموده که موجب شناسایی زیان انباشته گردیده است.فلذا در خصوص راه های برون رفت از مشمولیت ماده 141 اقدام نموده و گزارش هیأت مدیره و نتایج حاصل از عملکرد نشان دهنده روند رو به رشد بانک است
سیر مقدار کلسترول بد موجود در خون را به میزان ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد داد و بدین ترتیب احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته در فرد دو برابر کاهش می‌یابد. اما به یاد داشته باشید که استفاده از سیر به تنهایی نمی‌تواند درمانی کامل برای فشار خون بالا شناخته شود.
در مدارک ارائه شده از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال ایران، چنین قید شده که وزارت ورزش مالک ۹۷.۵٪ از سهام استقلال و ۹۸٪ از سهام باشگاه پرسپولیس است. ۴.۵ درصد دیگر سهام این دو باشگاه در اختیار چه کسانی است؟
تبعات تصمیمات دولت در لایحه بودجه تا چهارشنبه هفته جاری دامن بازار سرمایه را گرفته بود و سهامداران هر روز بیشتر از روز قبل شاهد از دست رفتن سرمایه های خود بودند. این ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی شاخص کل بورس به کمتر از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز رسید.
رئیس سازمان خصوصی سازی از مشخص شدن ارزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نهایی باشگاه استقلال ۲۷۸۰ میلیارد تومان اعلام شد.
این روزها بورس، در کنار حواشی برجام تحت تاثیر سخنانی قرار گرفته که رییس قوه قضائیه درباره اتفاقات بازار سرمایه مطرح کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که حداکثر افتی که در بدبینانه ترین حالت ممکن میتوان برای بازار سرمایه در نظر گرفت به طور متوسط پنج تا ۱۰ درصد است.
بیش از ۲۰ روز از ابلاغ ۵ فرمان بورس توسط معاون اول رئیس جمهور می گذرد؛ ۵ فرمانی که در آن سیاست‌های حمایتی دولت از بورس طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نفت، سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کل بانک مرکزی ابلاغ شد.
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه جاماندگان دریافت واریز قبلی سهام عدالت تا آخر هفته نسبت به ثبت شماره شبای خود اقدام کنند، گفت: واریز سود سهام عدالت در ۳۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: زمان واریز بعدی سود سهام عدالت ۳۰ اردیبهشت است.
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در گفت‌و‌گو با «تابناک»، به تشریح دغدغه‌های این صنعت در رویکرد به سوی برق "خودتامین" پرداخت و برنامه های مدیریت مصرف صنایع در سال جاری را علی رغم محدودیت شدید منسجم تر توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ