امام جمعه یاسوج گفت: چهار تا آدم فریب خورده فکر می‌کنند که می‌توانند پایه‌های این انقلاب را سست کنند آن‌ها در اشتباه هستند؛ همچنان که امام فرمود اینقدر هزینه نکنید خودتان را اذیت نکنید که چیزی عایدتان نمی‌شود آن‌هایی که دروغ پردازی کردند باید پاسخگو باشند آن‌ها باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده باشند آن‌ها جنایت کردند احساسات جوانان را تحریک کردند و آشوبگری به راه انداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران درباره موضوعات مختلفی و مهمی صحبت کرد.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره برداری از آن تا چهار ماه آینده توافق کردند.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا از تیم های اول تا سوم لیگ قبل، چهار بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید برد ۴-٢ مقابل استقلال بهترین تجربه او از دربی بوده است.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
سرمربيان تيم‌هاي پايه‌اي باشگاه سايپا، انتخاب و معرفی شدند.
پرسپولیس در شرایط خاصی پا به دربی رفت گذاشته بود و در ترکیب این تیم مهاجمی دیده نمی‌شد اما حالا چهار مهاجم تخصصی تشنه بازی در دربی هستند.
فده والورده ممکن است تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم شود و حتی جریمه می‌تواند 6 ماه ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌های اسپانیا نیز باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصلش را با فولاد در پیش دارد.
آینده سیمونه اینزاگی در اینتر چندان تضمین‌شده نیست.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
پیام نیازمند دلیل صدرنشینی و موفقیت‌های اخیر سپاهان را آرامشی که باشگاه و کادرفنی به تیم منتقل می‌کند دانست.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
امیر علی‌اکبری پس از برتری در دومین دیدار خود در وان چمپیونشیپ، آماده دیدار پنجم خود خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم های حاضر در جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای مطرح و رایج به میدان خواهد رفت.
گابریل مارتینلی چند روز دیگر در حالی با پیراهن برزیل در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت که در زمان برگزاری جام جهانی گذشته در لیگ دسته چهار برزیل بازی می‌کرد.
استقلال برای پرداخت بدهی به سانتاکلارا تنها ۴ روز فرصت دارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: جاده هراز از فردا به مدت ۴ روز به دلیل عملیات عمرانی مسدود می شود.
چهار کاندیدای ریاست کمیته المپیک تا امروز شنبه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ