نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیرا در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس، تصویب کردند تا در صورت تایید و اجرای این مصوبه، انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تناسبی-اکثریتی برگزار شود که در این گزارش با نحوه تقسیم ۳۰کرسی تهران آشنا می شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
در آیین رونمایی از سند رودخانه کرج به نام دولت جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ فقره سند رودخانه کرج به نماینده وزارت نیرو تحویل داده شد.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند، این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند؛ اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند؛ ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
سرهنگ شریفی توصیه داشت: رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی ۳۰ اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
علیرضا بیگی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود. می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پر مخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۰ پرونده از تخلفات دولت سابق به قوه قضائیه ارسال شده است که لازم است دستگاه قضا هرچه زودتر این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دهد.
اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید: قبلاً می‌گفتیم مردم نان و پنیر یا ماست و خیار و گوجه فرنگی استفاده کنند، اما الان می‌بینیم که یک کیلو پیاز در حدود ۳۰ هزار تومان است. سوال من این است که یک کارمند و کارگر چطور از پسِ این هزینه‌ها بربیاید؟
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از ۳۰ سال صورت گرفت، گفت: این سد در تامین آب مورد نیاز شهرستان موثر است.
حمید رسایی (نماینده سابق مجلس) در زمان انتخابات ریاست جمهوری در دفاع از ابراهیم رئیسی گفت: با رئیس جمهوری رئیسی دلار نهایتا ۵ هزارتومان می‌شود نه ۳۰ هزار تومان.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نوسازی مدارس شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۹۵ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف می‌شود که با نوسازی ناوگان حمل و نقل و حمل بار این میزان ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.
چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند
نماینده مردم گرگان گفت: با توجه به چنین شرایطی طرح استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شده و باید در دستور صحن علنی قرار گیرد، منتها به دلیل اینکه تقاضای استیضاح وزرای دیگر جلوتر مطرح شده، هنوز نوبت به این استیضاح نرسیده؛ اما ما پیگیر استیضاح هستیم.
نماینده مردم کاشمر گفت: تعداد امضا‌های نمایندگان درخواست‌کننده این تحقیق و تفحص از ۳۰ عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه اهداف قانونگذار در ۳۰ درصد احکام محقق، در ۴۸ درصد احکام بخشی از اهداف محقق شده و در ۲۲ درصد احکام اهداف قانونگذار محقق نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در بررسی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه به این نتیجه رسیدیم که اهداف قانونگذار در ۳۰ درصد احکام محقق شده است.
مدیرعامل شرکت دانش‌پایه جتکو، با بیان این‌که حوزه برق و الکترونیک از گلوگاه‌های اصلی در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود که تاثیرات قابل توجهی در حوزه کیفیت، قیمت و امکانات خودرو دارد، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان تام ایران‌خودرو و جتکو می‌توانند با جوامع علمی و تحقیقاتی کشور، مسیرهای مناسبی را برای ایجاد فضای همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت خودروسازی فراهم کنند و پیشرو در راهبری فناورانه شبکه برق و الکترونیک خودرو باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ