نماینده مجلس و خبرگزاری فارس به صورت متوالی از علی دایی انتقاد کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس از هجمه‌ها علیه مجلس درخصوص لایحه حجاب و عفاف انتقاد کرد و گفت: این لایحه از سوی دولت به مجلس آمده است.
احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس از هجمه‌ها علیه مجلس درخصوص لایحه حجاب و عفاف انتقاد کرد و گفت: این لایحه از سوی دولت به مجلس آمده است.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم درک درست وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی نسبت به این بحث و عدم همکاری درست سازمان برنامه و بودجه در نقطه پایانی باعث این اتفاقات شد. در چنین شرایط حساسی شخص وزیر هم چند روزی در سفر زیارتی کربلا بوده و در کشور حضور نداشت در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی گوشت و نوسانات ارز گفت: متأسفانه هیچ فردی پاسخگوی وضعیت تورم نیست.
شعارنویسی‌ها بر دیوار سفارت انگلیس تکمیل‌کننده بازی زشت سفیر این کشور است. در زمین سفیر انگلیس بازی نکنیم. بهترین تنبیه دستگیری و مجازات اکبری‌ها است
نماینده مجلس نوشت: ‏جناب جواد لاریجانی! نه شما پیامبری؛ نه ‎مسجد مکی ‎مسجد ضرار و نه هموطنان ما منافق؛ کشور نیازمند آرامش، آشتی و برادری است.
ایزدخواه نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد نسبت به گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس نسبت به ارزیابی سیاستهای ارزی دولت انتقاد کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
حیدری گفت: رئیس‌جمهور آمده است کرمانشاه و گفته وام‌های زلزله را یک سال استمهال می‌کنیم ۸ ماه است که رئیس‌جمهور به کرمانشاه آمده و صحبت کرده است. ۸ ماه گذشته است، من به عنوان نماینده منطقه رصد می‌کنم و می‌بینم یک نفر در دولت صاحب این حرف رئیس‌جمهور نیست.
انتقاد نماینده ادوار مجلس از «هتک حرمت دانشجو»
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علی‌رغم هشدار‌های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
عضو هیئت رئیسه مجلس از انحصارگرایی بیمه مرکزی در خصوص استارتاپ‌های بیمه‌ای انتقاد کرد.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
مدیرعامل ساپکو گفت: این شرکت در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای تحقق فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری و همگام با سیاست های وزارت صمت، شناسایی نیازهای فناورانه و جذب ایده های نوآورانه مورد نیاز زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
دهنوی، نماینده تهران از افزایش چراغ خاموش نرخ بسته های اینترنت همراه، انتقاد کرد
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در گفت‌وگویی خودرو جدید سایپا را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ