تقریبا نیمی از افراد چاقی که سراغ برنامه‌های وزن‌کم‌کردن می‌روند، در عرض پنج سال وزنی را که کم کرده‌اند، دوباره به دست می‌آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد هرتعداد بافت همبند فاسیا داشته باشند، بدن‌شان به آن تعداد، تکه‌ای خواهد شد. شوارتزنگر دو ردیف از فاسیا در بدن خود دارد که برجسته هستند و یک ردیف بسیار کوچک هم وجود دارد که چندان توجه‌ها را به خود جلب نمی‌کند؛ بنابراین ۶ تکه‌ای شدن عضلات کاملا به ژنتیک و ساختار بدن فرد مرتبط است.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفته باید مصرف موز و سایر غذا‌های حاوی پتاسیم را محدود کنند تا از کلیه‌ها و قلب خود در برابر آسیب محافظت کنند.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
هنگامی که یک وعده غذایی سرشار از نشاسته می‌خورید، میل به شیرینی را در خود ایجاد خواهید کرد. یک علت تمایل به خوردن شیرینی بعد از غذا می‌تواند به دلیل مصرف نشاسته باشد. در حقیقت این منابع سرشار از نشاسته، فاقد مقادیر کافی پروتئین و فیبر هستند. به همین دلیل نمی‌توانند احساس سیر شدن کامل را برای شما ایجاد کنند.
در حقیقت عنبیه این افراد رنگدانه قرمز، صورتی یا بنفش ندارد بلکه به دلیل عنبیه شفاف، رگ‌های خونی داخل چشم نمایان می‌شود و بر رنگ آن تاثیر می‌گذارند. این افراد اغلب مشکلات بینایی جدی دارند.
علاقه به افراد مشهور، سابقه تاریخی دارد و صرفا به ایران محدود نمی‌شود. از علاقه مردم به ادبا و حکما در دوران کهن تا علاقه شدیدی که به سلبریتی‌های معاصر وجود دارد، نشان می‌دهد ریشه علاقه به سلبریتی‌ها و مشاهیر همیشه وجود داشته و پدیده جدیدی نیست. گویی جامعه همیشه به دنبال یک شخص کامل و قهرمان می‌گردند. ولی این موضوع زمانی به یک مسئله تبدیل می‌شود که از حدعادی خارج شود.
بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
چند سالی است در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر عطسه، سرفه یا گرفتگی بینی، بیماری کووید تعبیر می‌شود.
مطالعات نشان داده است علت لاغری برخی افراد در ژن هایشان نهفته است، به طوری که این افراد می‌توانند بدون انجام ورزش خاصی و پیروی از رژیم غذایی، لاغر باقی بمانند.
تفاوت میان پشت‌گوش‌انداختن و دیر کردن این است که دومی بر روابط ما با دیگران اثر می‌گذارد.
تغییر لهجه افراد ممکن است به دلیل نیاز یا تمایل به درک واضح‌تر و پذیرفته شدن در یک جامعه جدید باشد. هم چنین، آنان ممکن است بخواهند از مورد تمسخر قرار گرفتن برای نحوه صحبت کردن شان جلوگیری کنند.
استفاده از ایموجی نشان دهنده مطلب مهمی در مورد وضعیت و حالات روحی افراد است که در سال‌های اخیر مورد توجه محققان قرار گرفته است.
گلِ نیلوفرِ آبی‌رنگ نمادی از زندگی و نامیرایی در مصر باستان بود که از خواصِ مخدرِ آن برای ارتباط با دنیای معنوی استفاده می‌شد. این نوع مخدر می‌توانست روی ادراک، رفتار و وضعیتِ افراد اثر بگذارد. این مواد مخدر اغلب توسطِ فرقه‌های معنوی در سراسر جهان و در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند. برای مثال ماده مخدری با نامِ ayahuasca توسطِ مردمانِ بومی آمازون، شمن‌ها و برخی کلیسا‌های برزیلی مصرف می‌شود.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد پرونده‌های کلاهبرداری واقعیت آن است که افراد پیچیده، تحصیلکرده و جوان همگی در معرض قربانی شدن در جریان کلاهبرداری قرار دارند. کلاهبرداران اغلب افرادی در جمعیت‌های خاص را هدف قرار می‌دهند: افراد ثروتمند و مشهور هدف کلاهبرداری‌های سفارشی آنان قرار می‌گیرند.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
بسیاری از افراد با شروع زمستان و سرد شدن هوا بیشتر مریض می‌شوند. بیمار شدن در هوای سرد دلایل خاصی دارد که باید بدانید. پزشکان علت این موضوع را بررسی کرده اند و متوجه شدند که با افت دمای هوا؛ تعداد بیماری‌ها بیشتر می‌شود؛ یعنی اگر لباس گرم نپوشید، احتمال بیمار شدن در شما بیشتر است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها بودن موجب تغییراتی در مغز می‌شود که می‌تواند در خلاق شدن ذهن فرد موثر باشد. درواقع وقتی انسان تنهاست و هیچ تحریک اجتماعی وجود ندارد، مغز شروع به راه‌اندازی شبکه‌های خلاقیت خود می‌کند و با بالا بردن قوه تخیل فرد، جای خالی تحریک‌های اجتماعی را پر می‌کند.
میانه، نه به معنای «نه این و نه آن»، بلکه وضعیتی است که معیارها و اصولی که فرد بدان معتقد است در عقاید هیچ کدام از طرفین نمی‌گنجد اما این اصول و ارزشها ممکن است در جایی بر این سو یا آن سو منطبق شده و گاهی هم در تعارض قرار گیرد‎
ساعت بدن به زمان غذا خوردن افراد حساس است، به ویژه در بافت چربی و این حساسیت با رژیم‌های غذایی پرچرب از بین می‌رود. وقتی افراد زمانی که باید بخوابند شروع به خوردن بیشتر می‌کنند، در واقع ریتم زمانی بدنشان را بهم می‌زنند.
اکثر ما در اطراف خود حداقل یک فرد مبتلانشده به کووید یا اصطلاحاً «نُووید» را سراغ داریم؛ کسی که به طرز عجیبی در برابر تمام سویه‌های کرونا ایمن بوده و به نحوی از دست این ویروس، قِسِر در رفته است!
اغلب افراد از نوشیدن مایعات درست پیش از خواب اجتناب می‌ورزند تا از بیدار شدن در شب برای رفتن به دستشویی اجتناب ورزند که همین موضوع ممکن است باعث تشدید کم آبی شود.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ