در حقیقت عنبیه این افراد رنگدانه قرمز، صورتی یا بنفش ندارد بلکه به دلیل عنبیه شفاف، رگ‌های خونی داخل چشم نمایان می‌شود و بر رنگ آن تاثیر می‌گذارند. این افراد اغلب مشکلات بینایی جدی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران دلیل طولانی شدن مرمت مجسمه فردوسی را تشریح کرد.
این گونه از شاه‌کبرا دچار آلبینیسم است؛ آلبینوها توانایی تولید رنگدانه رنگی در پوست، مو، پرها، پوسته ها یا چشمان خود را ندارند. حیوانات مبتلا به این حالت ظاهری سفید با چشمان قرمز یا صورتی دارند.
هیچ کشوری از بنفش استفاده نکرده، چون تا دهه ۱۸۰۰ میلادی رنگ بنفش از وزن معادل آن با طلا گران قیمت‌تر بود. خاص بودن و گران بودن رنگ بنفش به خاطر کمبود و گرانی رنگدانه‌ای است که در آن به کار رفته است. بنفش سال‌ها نماد خاندان سلطنتی، قدرت و ثروت بوده، به طوریکه ملکه الیزابت همه مردم عادی را از پوشیدن لباس بنفش منع کرده بود
اگر مصرف کننده تخم مرغ باشید احتمالا تفاوت رنگ زرده تخم مرغ‌ها نظر شما را هم جلب کرده و این سوال برایتان پیش آمده که چرا برخی زرده‌ها زرد کم رنگ و برخی نارنجی است؟
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
کیهان نوشت: چرا برخی از دختران و زنان کشور ما فارغ از هیاهوی رسانه‌ای، در خلوت خود به این هشدار قرآنی و عقلی فکر نمی‌کنند که دشمن با رنگ و لعاب زیبا به‌دنبال بی‌عفتی آنهاست؟
میلوگرام یک آزمایش تصویربرداری تشخیصی است که عموما توسط رادیولوژیست انجام می‌شود. از رنگ کنتراست و اشعه ایکس یا توموگرافی کامپیوتری (CT) برای بررسی مشکلات کانال نخاعی استفاده می‌کند. مشکلاتی می‌تواند در نخاع، ریشه‌های عصبی و سایر بافت‌ها ایجاد شود.
بدنه هواپیما اگر به رنگ سفید باشد، چه در آسمان آفتابی و چه در آسمان ابری، تضاد رنگی بیشتری نسبت به رنگ آبی خواهد داشت. البته محققان اعلام کرده‌اند که این نتیجه قطعی نیست و باید تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
چرا سرخ، سفید و صورتی رنگ روز ولنتاین است؟
انتخاب رنگ سفید برای هواپیما، از نظر حرارتی نیز نقش مهمی دارد. در بالای ابر‌ها و در طول روز، هواپیما‌ها برای ساعت‌ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند و گاهی وقت‌ها حتی در باند فرودگاه‌ها نیز زیر نور مستقیم آفتاب هستند. رنگ سفید حرارت کمتری را به خود جذب می‌کند و از همین رو در دراز مدت، هزینه کمتری برای خنک کردن فضای داخلی هواپیما نیاز خواهد بود.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه با اشاره به کافئین موجود در چای، تاکید کرد: لازم است افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و سنگ‌های کلیوی و خانم‌های باردار از مصرف چای پررنگ اجتناب کنند.
چرا نوشیدن چای پر رنگ مضر است؟
رنگ چشم یکی از بارزترین ویژگی‌های صورت انسان است. اگر برای اولین بار با شخصی ملاقات می‌کنید به چشمان وی توجه خواهید کرد. در این میان تقریبا همه افراد دارای رنگ یکسانی در دو چشم خود هستند. محققان در مطالعات جدید خود به بررسی این موضوع پرداختند.
یک دندانپزشک گفت: مصرف قهوه، چای، دخانیات، افزایش سن، از دست رفتن بافت عصبی دندان از جمله دلایل تغییر رنگ دندان است که باید توسط دندانپزشک مورد بررسی قرار گیرد.
اگر نوار‌های رنگی در رنگین کمان روی هم قرار نگیرند نمی‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند. با این وجود، دو رنگ وجود دارند که ما هرگز در رنگین کمان نخواهیم دید: سیاه و سفید.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
سجاد لطفی، مشاور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس ضمن رد کردن شایعه اعمال محدودیت برای رنگ بندی پوشاک گفت: چرا باید رنگ بندی را محدود کنیم؟ اگر می‌گوییم نشاط اجتماعی، یکی از مهم‌ترین موارد آن در حوزه لباس است که رنگ از جمله مختصات آن لباس است. از اینرو، ما توصیه محدودکننده‌ای در این خصوص نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ