بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها بودن موجب تغییراتی در مغز می‌شود که می‌تواند در خلاق شدن ذهن فرد موثر باشد. درواقع وقتی انسان تنهاست و هیچ تحریک اجتماعی وجود ندارد، مغز شروع به راه‌اندازی شبکه‌های خلاقیت خود می‌کند و با بالا بردن قوه تخیل فرد، جای خالی تحریک‌های اجتماعی را پر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است جوانان خوبی در این تیم هستند.
تجربه تنهایی یا انزوای اجتماعی با افزایش خطر مرگ زودرس در اثر بیماری‌های خاص مرتبط است. این موضوع توسط یک تیم تحقیقاتی در چین تایید شده است.
اینستاگرام توانست فضایی باشد در پاسخ به تنهایی نسل جدید که به‌دلیل تفاوت نسل که در جوامع نتوانستند با خانواده رابطه قوی برقرار کنند، تنهایی‌های‌شان را آنجا به نمایش گذاشتند.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
باید گفت که پس از استعفای مدیران استقلال، جواد نکونام تنهایی و پریشانی را خیلی زود احساس کرد.
این مطالعه جدید پیرامون اثرات جانبی انزوا و تنهایی نشان می‌دهد که تنها ماندن در آقایان، علاوه بر اینکه سلامت روان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه ممکن است برای استخوان‌ها نیز خطرناک باشد. در این مطالعه، محققان تعدادی موش بالغ را با قرار دادن در قفس‌های مجزا یا خانه‌های گروه‌بندی‌شده با چهار موش در هر قفس، به مدت چهار هفته در موقعیتی شبیه انزوای اجتماعی قرار دادند.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند مدل‌های خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
پروین عابدی برای خودش یک پا استاد مکانیک هم هست. او هم مثل مردها برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال تاریکی و تنهایی جاده‌های ترانزیت را انتخاب کرده است؛ بچه‌هایش به مادرشان افتخار می‌کنند و آرزو داشتند آن‌قدر پولدار بودند که برایش یک کامیون می‌خریدندتا به جای کار کردن و زحمت‌کشیدن روی ماشین غریبه‌ها برای خودش کار کند.
وسلی اسنایدر، ستاره سابق اینتر، معتقد است که نباید ارلینگ هالند را به تنهایی عامل موفقیت و قهرمانی منچسترسیتی دانست.
نیستاتی با بیان اینکه استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن یکی دیگر از باور‌های غذایی غلطی است که بسیار رایج است، گفت: استفاده از شیر و لبنیات در مقادیر توصیه شده هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند سلامت بدن را تضمین کند، ولی نکته اینجا است که افراط در مصرف این ماده غذایی موجب انباشت چربی در بدن می‌شود.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: نمی‌شود به تنهایی با فاجعه‌ای در مقیاس زلزله اخیر مقابله کرد.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
به گفته محققان، تنهایی ممکن است عامل محرک افسردگی پس از زایمان در زنان باشد.
سرمربی مس رفسنجان، توضیحات مفصلی در خصوص ویدئو جنجالی منتشر شده از اردوی تیمش ارائه کرد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای، اقدام ننگین پارلمان اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران را محکوم و اعلام کرد: سپاه به تنهایی توانست طومار داعش را در هم بپیچد.
انزوای ناخواسته به اندازه سیگار، چاقی یا آلودگی باعث نگرانی است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که در سطح اپیدمی قرار گرفته است.
برای افراد مبتلا به بیماری قلبی، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تنهایی، انزوای اجتماعی و تنها زندگی کردن می‌تواند از طول عمر بکاهد.
تا به الان تنها دو تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری صورت گرفته که هر دو سهم نفت آبادان است.
ماریانو سیگمان پژوهشگر در کتاب خود تحت عنوان «قدرت واژگان» علم پشت ظرفیت فوق‌العاده مکالمه و چگونگی داشتن یک گفتگوی پربار را بررسی می‌کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، برای انجام تمریناتش به صورت انفرادی به مجموعه تمرینی این تیم رفت.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
در واقع نشان داده شد که احساس ناامیدی، ناراحتی و تنهایی باعث افزایش سن بیولوژیکی فرد نسبت به سیگار کشیدن می‌شود. سایر عوامل مرتبط با شتاب سالمندی عبارت از مجرد بودن و زندگی در یک منطقه روستایی به دلیل در دسترس بودن کم خدمات پزشکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ