با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
روزنامه جام جم با انتشار فهرستی ۱۸ صفحه‌ای از اسامی منافقین، تعیین مهلت یک ماهه معرفی وکیل از سوی عوامل منافقین را آگهی کرده است.
روزنامه همشهری تصویری عجیب از آزاده صمدی بازیگری که حکم کشف حجاب او جنجالی شده است، منتشر کرد.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.
ستاره ایرانی پورتو با پیشنهاد جدی از سوی باشگاه بزرگ ایتالیایی روبرو شده است.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
روزنامه جوان تصویری خاص از محسن هاشمی رفسنجانی در صفحه اول خود منتشر کرده است.
طارمی با گلزنی خود مقابل ژیل ویسنته به سوژه اصلی روزنامه پرتغالی بدل شد.
روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو پرداخت.
روزنامه جوان در مطلبی جدید علی کریمی را دروغگو و سلطنت طلب خوانده است.
روزنامه پرتغالی، مهدی طارمی، ستاره ایرانی را به‌عنوان مرد سال فوتبال باشگاهی این کشور انتخاب کرد.
روزنامه ایران آگهی شرکت کویرتایر را در مقیاس یک چهارم صفحه برای حضور رئیسی در این کارخانه را منتشر کرده است. در این آگهی که در سال‌های اخیر بی سابقه است از حضور رئیس جمهور در این کارخانه در بیرجند تشکر شده و آن را مایه دلگرمی دانسته است.
اشتباه املایی در تیتر یک تهران تایمز: کلمه episod حرف e کم دارد. این اشتباه در وب‌سایت اصلاح شده است.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو نام برده است.
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.
تمامی روزنامه‌ها و رسانه‌های مطرح کشور پرتغال نسبت به پیروزی تیم ملی ایران با گلزنی طارمی واکنش نشان داده‌اند.
بریده روزنامه‌ای به دستمان رسید که تصویر علی دایی را به عنوان شاگرد ممتاز نشان می‌دهد.
روزنامه اصولگرا خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آستین بالا زدن مسئولان قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ