کاپیتان تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد بتوانند با تیم‌های بزرگ دنیا مسابقه بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام فاش کرده است که بخاطر هم وطنش نواک جوکوویچ حاضر است با هر کسی، حتی کل تیمش درگیر شود.
راجر فدرر، تنیسور سوئیسی برنده 20 گرند اسلم که سال گذشته بازنشسته شد؛ در مورد زندگی این روزهای خود صحبت کرد.
یکی از هواداران تاتنهام در واکنش به حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی، نسخه‌ای از کتابی را که برای بزرگداشت دوران حضور او در شمال لندن نوشته شده بود، سوزاند.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
رضا درویش می‌گوید تا زمانی که پرسپولیس در زمین باشد مازندرانی‌ها طرفدار سرخ‌های تهرانی هستند.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط هیچ خبری از حضور او، ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.
سزار آسپیلیکوئتا با اظهارنظری درباره لوئیس انریکه باعث شد شایعات درباره اینکه او سرمربی آینده این باشگاه انگلیسی است بیش از پیش تقویت بشود.
تاتارسکی به عنوان یک بلاگر طرفدار حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته می‌شد و در زمان انفجاری که به مرگ او انجامید به عنوان مهمان یک گروه جنگ‌طلب به نام «جبهه سایبری Z» در کافه‌ای در سن‌پطرزبورگ حضور داشت.
جوان حجام، مدافع فرانسوی نانت، از حضور در تیم ملی الجزایر ابراز خوشحالی کرد.
در دومین روز از اردوی تیم ملی موسی سلامت جانباز طرفدار پرسپولیس که معمولا در دیدارهای این تیم حضوری فعال دارد، در کنار بازیکنان و اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
شهداب یزد با امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن لیگ والیبال و با هدایت محمدرضا تندروان دوباره قهرمان لیگ شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید از کودکی طرفدار این تیم بوده و آرزویش حضور در بایرن بوده است.
«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.
روبرتو باجو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که فرانسه و آرژانتین مستحق صعود به دیدار نهایی جام جهانی 2022 قطر بودند.
مردم فلسطین پس از پیروزی مراکش و صعود به نیمه نهایی جام حذفی به خیابان‌های غزه آمدند.
تیم ملی ایران در اولین گام از جام جهانی قطر برابر تیم قدرتمند انگلیس قرار خواهد گرفت و هواداران دو تیم رویای خود در این جدال را دنبال می کنند.
دیوگو ژوتا، مهاجم جوان تیم ملی پرتغال، مدعی شد رویای حضور در جام جهانی برایش تمام شده است.
مربی طرفدار صیادمنش از هال سیتی اخراج شد
کاوه گلمرادی از خوانندگان ورزش سه درباره موقعیت خاص تیم ملی در سالهای اخیر مطلبی نوشته. شاید شما هم با او هم‌نظر باشید.
مردود اعلام شدن گل کانر کودی در دیدار امروز اورتون-لیورپول، باعث عصبانیت شدید یکی از هواداران اورتون شد.
خانم‌های طرفدار پرسپولیس پس از تماشای دیدار تیم محبوب‌شات مقابل صنعت نفت، صحبت‌هایی را مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ