سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، استقبال هواداران پس از بازگشت به این کشور را بسیار عالی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات نوشت: مشکل مهم فارسی‌زبانانی هستند که با تفکر طالبان حرف می‌زنند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده مجرب و کاردان، بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر را طی کنند و نزدیک ۸ ماه روی آب بماند این‌ها کارهای بزرگی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش فرمودند: کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود.
برونو فرناندز، کاپیتان جدید منچستریونایتد، در یک مصاحبه با سایت باشگاه در این باره گفت‌وگو کرد و گفت بازوبند تیمی مثل یونایتد برایش افتخار بزرگی است.
یورگن کلوپ به احتمال سرمربیگری تیم ملی آلمان پس از پایان قراردادش با تیم لیورپول واکنش نشان داد.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
مطابق انتظار هم بود که آقای گل لیگ پرتغال در تیم فصل فوتبال این کشور جای داشته باشد.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از قهرمانی در کوپا ایتالیا در مورد آینده سیمونه اینزاگی گفت: "با افتخار با او ادامه می دهیم."
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
امیر دریادار حبیب الله سیاری شب گذشته در همایش تبیین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه یزد به صفات زیبایی همچون دارالعباده، دارالعلم و حسینیه ایران شناخته می‌شود، اظهار داشت: مردم یزد تمامی صفات زیبا و پسندیده را دارند و همراه بودن با این مردم افتخار بسیار بزرگی است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش زنان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ ایران عزیز، خاطرنشان کردند: امروز زنان برجسته و مسئولیت‌پذیر ما در بخشهای علمی، عملی و جهادی که مایه افتخار کشور هستند، زیاد و بیش از گذشته هستند. شما نیز سعی کنید با درس و کتاب خواندن و کار و فکر کردن، در آینده جزو زنان بزرگ کشور عزیزتان شوید.
دو داور ایرانی در جام جهانی یخ نوردی فرانسه به عنوان «سرطراح» و‌ «سرداور» انتخاب شدند.
بازیکن کهنه‌کار کاستاریکایی معتقد است که شکست دادن آلمان در آخرین بازی دور گروهی افتخار بزرگی برایشان خواهد بود.
مارکوس رشفورد، مهاجم جوان منچستریونایتد، مدعی شد بازی کنار کریستیانو رونالدو برایش افتخار بزرگی بوده است.
اولیویه ژیرو، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه، از رسیدن به رکورد گلزنی تیری آنری بسیار خوشحال است.
جمال موسیالا مقایسه شدن با لئو مسی را برای خود افتخار بزرگی می داند ولی خودش را در اندازه های او نمی بیند. موسیالا گفت که آلمان می تواند قهرمان جهان شود.
داوود پرهیزکاری دبیرکل فدراسیون فوتبال از شرایط تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدافع تیم ملی فوتبال ابراز امیدواری کرد در لیست نهایی ایران برای جام جهانی حضور داشته باشد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم افتخار کار کردن با کارلوس کی‌روش در جوانی نصیب من شده است.
مارکو روزه، مربی لایپزیش، معتقد است که رئال بهترین تیم دنیاست و بازی برابر این تیم افتخار بزرگی محسوب می‌شود.
شهردار تهران گفت: ۲ ملت ایران و عراق با افتخار در مسیر سازندگی و کمک به هم جهت خلق افتخار و بزرگی عظمت برای اسلام در کنار هم هستند و امیدواریم روز به روز این نزدیکی بیشتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ