هواداران خشمگین منچستریونایتد فردا در فروشگاه بزرگ اولدترافورد علیه گلیزرها اعتراض خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن ترویج علم ایران بیست و چهارمین جایزه ترویج علم را در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند. داوطلبان علاقمند برای ارسال مدارک خود تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای فراخوانی در خصوص نظرسنجی روندهای آینده حوزه فناوری اطلاعات منتشر کرد.
شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که ۸۷۰ هزار خودروی فورد F150 را به خاطر وجود نقص فنی به نمایندگی‌ها فرا می‌خواند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
در پی برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، فلسطینیان فراخوان‌هایی را جهت مقابله با این اقدام صادر کردند.
فراخوان سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با هدف تشویق سازمان‌ها برای خودارزیابی و تبادل تجربیات اعلام شد.
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانمند در ارائه خدمات محیط زیستی مبتنی بر هوش مصنوعی صورت گرفت.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
فراخوان جایزه ملی قانون از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
فراخوان جایزه ملی قانون، از سوی مرکز پژوهش های مجلس منتشر شد.
فراخوان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی پاییز امسال به میزبانی استان قزوین و دبیری علیرضا تابش برگزار می‌شود.
با اعلام فراخوانی مشترک توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از پژوهش‌ها و فناوری‌های حوزه برداشت انرژی حمایت می‌شود.
گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در پی اقدامات اخیر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان در استمرار روند همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، خواستار تظاهرات مردمی علیه آن شدند.
سازمان همکاری‌های فضایی آسیا و اقیانوسیه (APSCO)با همکاری سازمان فضایی ایران، مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت ماهواره مکعبی را برگزار می‌کند.
تمرین امروز استقلال با حضور تعدادی از بازیکنان رده امید باشگاه برگزار شد.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
هنرآموزان، استادکاران، مدیران و کارشناسان علاقه‌مند به حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای می‌توانند مقالات و تجربه‌های خود را برای فصلنامه رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش ارسال کنند.
با افزایش اقدامات صهیونیست‌ها در خصوص بستن ورودی‌های مسجدالاقصی، اهالی مسجدالاقصی فراخوان‌هایی را جهت مقابله با طرح‌های شوم صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی، صادر کردند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه، فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
پیرو پرداخت نشدن طلب آندره‌آ استراماچونی و خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طرفداران این تیم برای حمایت از تیم‌شان فراخوان داده‌اند.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
دفتر صدر در نجف از همه طرفداران وی خواست به شایعات درخصوص فراخوان های تجمع که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است، توجه نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ