نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
نماینده دائم چین در نشست دوره‌ای سازمان ملل متحد از آمریکا و کشورهای اروپایی خواست با اجرای مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت همه تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کنند.
رئیس جمهور اسبق آمریکا می‌گوید که بسیاری از روس‌زبانان کریمه در سال ۲۰۱۴ از پیوستن این شبه‌جزیره به روسیه حمایت و تعدادی از کشورهای اروپایی هم این موضوع را درک کردند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای خوشایند آمریکا در برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده اف-۱۶ پیشقدم می‌شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
علی‌رغم مخالفت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، دولت هلند می‌گوید طرح صلح چین را بررسی کرده و نکات خوبی برای حل بحران اوکراین دارد.
معاون وزیر انرژی آمریکا می گوید زمستان آینده به مراتب برای کشورهای اروپایی از حیث تامین انرژی دشوارتر خواهد بود.
به گفته رئیس شاخه دفاع سایبری فرانسه کشورهای اروپایی با دادن مجوز به تیم های دفاع سایبری آمریکا برای نظارت بر شبکه هایشان، خود را در معرض خرابکاری های این کشور قرار می دهند.
تحلیلگر سیاست خارجی گفت: تحریم ایران و روسیه در حوزه انرژی باعث شده که شرایط تأمین گاز برای کشورهای اروپایی دشوار شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
پس از اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی درباره تعیین سقف قیمت ۶۰ دلاری برای نفت روسیه، رئیس دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین مدعی شد باید این رقم تا ۳۰ دلار کاهش یابد.
نخست وزیر فنلاند مدعی شد که اگر نقش‌آفرینی آمریکا در جنگ اوکراین در کار نبود، کشورهای اروپایی حالا در موقعیت خطرناکی قرار داشتند.
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مسکو، داده‌ها و اطلاعات جدید نشان می‌دهد در ماه جاری میلادی هند بیشترین نفت وارداتی خود را از روسیه خریداری کرده است.
رئیس مجلس دومای روسیه می گوید آمریکا با به راه انداختن تحریم ها بخش انرژی روسیه، کشورهای اروپایی را متضرر کرده است.
آمریکا و کشورهای اروپایی در ادامه حمایت‌ از اغتشاشات در ایران، یک قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل تصویب کردند.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
رئیس جمهور بلاروس موضع ضعیف کشورهای اروپایی در مقابل آمریکا، را عامل جنگ در اوکراین دانست.
منافقین که مسئول ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی‌اند با حمایت آمریکا در آلبانی مستقر و در چندین کشور اروپایی نیز حضور  دارند؛ موضوعی که روابط تهران با کشورهای میزبان را خدشه دار کرده‌است.
آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با محوریت اوکراین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ