بر اساس اعلام بورس تهران، نخستین عرضه اولیه سهام در سال جاری در بورس تهران روز چهارشنبه ۱۶ فروردین انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از میان ملک‌های مذکور ۱۴ ملک در تهران و یک ملک در البرز واقه شده است. این املاک متعلق به وزارت‌خانه‌های مختلف از جمله نفت و نیرو، باک سپه، بانک کشاورزی و. است.
چین نخستین سیستم عامل توسعه یافته داخلی برای دسک تاپ را به نام اوپن کایلین عرضه کرده است.
به نظر می رسد عصر تست های بارداری معمولی در حال پایان یافتن است زیرا نخستین تست بارداری مبتنی بر بزاق دهان به بازار عرضه می شود.
یک شرکت‌ پروژه توسط زیر مجموعه ملی مس به تازگی در فرابورس پذیرش شده که به زودی پذیره‌نویسی آن انجام می‌شود.
نخستین نشست مشترک اخذ مجوز برای عرضه برق در تابلوی سبز با هدف ایجاد عرضه و تقاضای مستقیم و فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، در ساتبا برگزار شد.
امروز نخستین عرضه اولیه سال انجام شد که طی آن سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس تهران عرضه شد. در این عرضه اولیه به هر کد چند سهم پی پاد رسید؟
در نخستین روز کاری مرکز مبادله ارز و طلا در مجموع ۵۰۶ میلیون دلار حواله عرضه شد که از این میزان ۳۹۱.۶ میلیون دلار مورد معامله قرارگرفت.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
فردا برای نخستین بار ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌شود؛ بر این اساس، سقف خرید برای هر متقاضی محدود بوده و زمان تحویل فیزیکی آن نیز پنج روز بعد از معاملات است.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
نخستین پمپ بنزین ایران حدود ۱۰۰سال پیش شروع به کار کرد و بنزینی با عنوان پارس عرضه می‌کرد. این پمپ بنزین در ‌‌آبادان و در سال ۱۳۰۶ توسط یک شرکت انگلیسی بنا شد‌‌. این پمپ بنزین احتمالا اولین پمپ بنزین خاورمیانه نیز بوده است!
عدم تعادل در عرضه و تقاضای خودرو، چالشی است که در سال‌های اخیر به مرور منجر به جهش قیمت خودرو شده است. حال انتظار می‌رود با عرضه حداقل ۱۰۰ هزار خودروی وارداتی تا قبل از نوروز و افزایش عرضه محصولات داخلی، التهابات بازار کاهش یابد و دست واسطه‌ها کوتاه شود.
لاماری برای نخستین مرتبه اول آبان‌ماه در بورس کالا عرضه شد و اکنون قرار است ۲۸ آذرماه سومین عرضه این خودرو در بورس صورت بگیرد.
برای نخستین بار در بورس کالا ایران عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک انجام شد. امروز عرضه‌ها در ۱۰ ردیف انجام شد که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر طول کشید.
این نخستین عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا خواهد بود.
مجوز عرضه اوراق قرض الحسنه از بانک مرکزی اخذ شده و با کمک سازمان بورس برای نخستین بار اوراق قرض الحسنه در بازار سرمایه منتشر خواهد شد.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
معاون شهردار تهران از عرضه سهام نخستین شرکت شهرداری تهران در بازار اول فرابورس ایران خبر داد.
۲۴ هزار مترمکعب نفت سفید ویژه خوراک صنایع برای نخستین‌بار در رینگ داخلی بورس انرژی ایران معامله شد.
موتورولا به تازگی اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود، موتو X30 پرو را رسما معرفی کرده است. موتو X30 پرو اولین گوشی هوشمندی است که با چنین سنسور بزرگی عرضه می‌شود. این دوربین از سنسور HP1 ISOCELL که سال گذشته توسط سامسونگ توسعه یافته بود، استفاده می‌کند.
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده که در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق به فروش خواهد رسید.
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.
دکتر رحیمی کارشناس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص زمان و مکان اولین عزاداری امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا را توضیح می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ