در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی تصمیم گرفت که دیگر فروش ربع سکه در بورس کالا انجام نشود و مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا از عرضه ۳۰۰ هزار سکه از طریق مرکز مبادله ارز و طلا در هفته آینده خبر داد.
امروز آخرین مهلت از مرحله سوم عرضه ربع سکه در بورس است.
قیمت ربع سکه بهار آزادی در جریان معاملات بورس با کاهش ۲.۱۶ درصدی روبرو شد.
طبق اعلام قبلی بانک مرکزی امروز آخرین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا است.
در جریان معاملات امروز، ربع سکه در بورس با کاهش ۱.۱ درصدی قیمت مواجه شد.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی امروز در ششمین روز از عرضه تا قیمت ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
امروز پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا بود. چه تعداد ریع سکه و تا چه قیمتی در بورس فروخته شد؟
در چند روز اخیر در عرضه ربع سکه بورسی، عده‌ای با ثبت تقاضا با بهای بسیار بالاتر از متوسط بازار، تلاش کردند روند صعودی قیمت در بازار شکل بگیرد و به همین دلیل ضروری است عرضه در قیمت‌های پیشنهادی غیرمتعارف متوقف شود.
فروش ربع سکه در بورس امروز هم ادامه دارد؛ متقاضیان باید دقت کنند در صورت پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به همان قیمت سکه را دریافت خواهند کرد. بنابراین قیمت‌های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز درج شود تا افراد متضرر نشوند.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا به منظور از بین بردن حباب سکه و تعدیل انتظارات تورمی غیر واقعی توسط بانک مرکزی با همکاری بورس کالای ایران انجام می‎شود.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون اداره عملیات بازار باز بانک مرکزی اعلام کرد از این پس ربع سکه در بورس به روش حراج چند قیمتی به فروش خواهد رسید.
۴۵۰ هزار ربع سکه طلا بهار آزادی از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز کاری از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
به گفته کارشناسان، عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا می‌تواند نقش مهمی در کاهش حباب قیمت‌ها داشته باشد.
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی از شنبه ۲۴ دی ماه آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. ربع سکه چقدر قیمت گذاری شد و خریداران چقدر سود کردند؟
قیمت و حباب ربع سکه پس از عرضه این کالا در بورس، با ریزش مواجه شده، به شکلی که نسبت به روز دوشنبه (روز انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در مورد عرضه در بورس) یک میلیون تومان با کاهش مواجه شده است.
برای اولین بار ۵۰۰هزار ربع سکه در بورس کالا شنبه ۲۴ دی ماه عرضه خواهد شد. ؛ فرآیند خرید ربع سکه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
طبق اعلام بانک مرکزی، به مناسبت ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن، تعداد ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ